ТМ «Рута» виривається у флагмани виробників санітарно-гігієнічної продукції

­Ще у 1999 році у Луцьку на підприємстві «Волиньголовпостач» розпочався, можна сказати, експеримент з виробництва серветок і туалетного паперу під торговою маркою «Рута». Запускаючи тоді цей проект, нинішній генеральний директор ПАТ «ВГП» Ілля Мірецький навіть сам не уявляв, у що він виросте. Нині ТМ «Рута» займає 15 відсотків ринку санітарно-гігієнічної продукції в Україні, а нещодавно тут у партнерстві зі світовим лідером у сфері машинобудування для паперової промисловості італійською компанією Gambini запустили нову високотехнологічну лінію, яка виведе луцьке підприємство у загальнодержавні лідери.

Запуск нової лінії на ПАТ «ВГП» вважають великим святом, а на свято, як відомо, прийнято запрошувати найдорожчих гостей. Урочистості відбувалися прямо у приміщенні фабрики. Аби вмістити усіх запрошених, звільнили частину складських приміщень, які швидко переобладнали у зал урочистостей. Гостей було чимало – це партнери і друзі з України, Казахстану, Молдови, Білорусі, Киргизстану, Німеччини, Швеції та інших країн ближнього і дальнього зарубіжжя. Звичайно, не могли не приїхати на свято й ті, з ким ВАТ «ВГП» безпосередньо реалізовував проект модернізації виробництва. Це представники італійської компанії Gambini та Андрій Носок – керівник департаменту прямих інвестицій групи Dragon Capital, яка через один зі своїх фондів вклала у розвиток луцького підприємства 8 мільйонів доларів. Андрій Носок каже, що інвестування в українські проекти, на жаль, не є стандартною практикою через складність внутрішніх правил гри. Але в цьому випадку рішення приймалося без особливих проблем. Є цілковита довіра генеральному директорові ПАТ «ВГП» Іллі Мірецькому, який фактично здійснив технологічну революцію на підприємстві. Інвестори очікують, що новий проект окупить себе уже за три-чотири роки.

– ПАТ «ВГП» уже давно серед лідерів на ринку виробників санітарно-гігієнічної продукції в Україні. Ми представлені у сегментах туалетного паперу, серветок і паперових рушників. Але ми ніколи не були найкращими. Встановлення нової лінії дозволить нам стати такими за рахунок підвищення якості, – зазначив Ілля Мірецький.

Як зазначив Ілля Борисович, обладнання Gambini збільшить потужність виробництва у понад чотири рази, а це від 16 до 20 мідьйонів рулонів паперової продукції щомісяця. Але найважливіше, що ТМ «Рута» повноцінно виходить на ринок товарів преміум-класу, які нічим не поступатимуться провідним європейським зразкам.

Одним з пунктів представлення нової лінії була екскурсія по виробничих потужностях. Під час неї відбулася презентація продукції від ПАТ «ВГП» – паперових рушників «Ruta Selecta». Вони уже виготовляються на новій лінії Gambini. Для них розробили новий механізм тиснення – ноу-хау у виробництві рулонних продуктів. Завдяки такій технології новий рушник здатен вбирати і утримувати вологи у сім разів більше від власної ваги. Це продемонстрували працівники ПАТ «ВГП» під час спеціального порівняльного тесту, де продукції ТМ «Рута» опонував один з провідних європейських виробників. Луцький рушник «побив» свого конкурента за всіма параметрами, також він є вигіднішим і за ціною.

Крім того, в продаж уже надходять паперові рушники «Ruta МАХ» – це один великий рулон, який складається із 7 звичайних рулонів паперового рушника.

Як зазначили представники італійської компанії Gambini, для ПАТ «ВГП» інженери виготовили надзвичайно гнучку в плані виробництва лінію. Вона дозволяє пограти з фантазією дизайнерам та розробникам ТМ «Рута». На новій лінії можна швидко і легко переходити з виробництва одного продукту на інший, економлячи до 50 відсотків часу. Пакувальне обладнання від партнерів також дозволяє обирати найнеймовірніші і найоптимальніші варіанти фасування продукції.

За словами Іллі Мірецького, тепер у планах ПАТ «ВГП» – посилити свою присутність в Україні, більшості країн СНД, а також у Прибалтиці та Угорщині, де вже добре знайомі з торговельною маркою «Рута». Також планується вихід на ринок Румунії та Грузії.

 

 

 

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>