Чи доставлятиме Укрпошта пресу в 2019 році?
Актуально

Чи доставлятиме Укрпошта пресу в 2019 році?

17 грудня 2018, 15:13
0
0
Сподобалось?
0

Передплатна кампанія на прийдешній рік завершується через декілька тижнів. Чи є якісь зміни у її оформленні, чи доставлятиме пошта друковану пресу, яких заходів вживає для активізації передплати… Про це розповідає очільник компанії Ігор Смілянський.

– Чи доставлятиме  Укрпоштапресу і чи приймає передплату на друковані видання?

– Для Укрпошти передплата періодичних друкованих видань є однією з важливих послуг, для сільських відділень компанії – однією з пріоритетних, адже доставка друкованих видань сприяє отриманню громадянами актуальної інформації.

Ми налаштовані максимально зберегти обсяги передплати, при складанні планів  орієнтувались на виконання показників минулого (2018-го) року. Ставимо за мету підрозділам, що відповідають за її організацію, тісніше спілкуватись з редакціями, донести до кожного передплатника і видавця інформацію про те, що Укрпошта працює в цьому напрямку, передплата триває, видання доставляються і будуть доставлятися.  

Наразі за каталогом видань «Преса поштою» та обласними каталогами місцевих видань можна оформити передплату на понад 3 тис. найменувань вітчизняних періодичних видань, зокрема 1,6 тис. – загальноукраїнських і майже стільки ж місцевих передплатних видань.

– Яких заходів вживає Укрпошта для активізації передплатної кампанії?

– Світовим трендом, на жаль, є поступове зменшення накладів друкованих видань за рахунок електронних носіїв інформації.  Ринок друкованих видань протягом останніх років, як у Європі, та і в Україні, зменшується. Проте, за результатами передплатних кампаній минулих періодів, намагаємось мінімізувати ці прояви. Ставимо завдання – втримати позиції, зберегти передплатників. Для цього і самостійно, і спільно із редакціями видань організовуємо різноманітні заходи, що сприяють активізації передплати 

Найпоширенішими є «Дні передплатника», під час яких читачі можуть скористатися унікальною нагодою не тільки поспілкуватися з представниками пошти та редакцій, а й безкоштовно отримати улюблені видання й подарунки. За весь період передплатної кампанії у філіях проведено майже 1000 таких заходів за участі  понад 500 видавництв і редакцій. Завдяки ним передплачено понад 33 тис. періодичних видань на суму 3,1 млн грн.

Відбувалися й «Декада передплати», упродовж яких всі охочі мали змогу передплатити улюблені видання за зниженими цінами.

Мотивуємо наших працівників активніше працювати в даному напрямку. На сьогодні оператори та листоноші Укрпошти отримують вже 10% від суми доходу за послугу з приймання передплати.

Запрошуємо видавців долучатись до цієї роботи. Загалом за час цієї передплатної кампанії оголошено 13 конкурсів  від видавництв на 72 найменуваннями видань, які також передбачають додаткову винагороду працівникам у разі активної участі в організації передплати.

Вперше, у рамках власної акції на підтримку передплатної кампанії, для читачів було організовано розіграш призів від Укрпошти. У передплатників до 21 грудня поточного року є можливість взяти участь у акції та виграти призи. Для цього необхідно передплатити видання та заповнити анкету учасника. У лютому, шляхом випадкового відбору, серед учасників відбудеться розіграш брендованих подарунків: гамака, еко-сумок, настільних ламп і термокружки.

– Чи будуть особливі умови передплати від Укрпошти для жителів Донецької та Луганської областей?

Вартість передплати преси для читачів в Донецькій та Луганській областях буде пільговою. Відповідний закон 18 вересня ухвалила Верховна Рада України. Згідно усталеної процедури, Укрпошта надала Міністерству інфраструктури пропозиції щодо тарифів на приймання передплати та доставку періодичних видань для Донецької та Луганської областей, які наразі розглядаються МІУ. Зауважу, що пільговий тариф має діяти не тільки для місцевих видань зазначених областей, а для усіх вітчизняних видань, що розповсюджуються серед передплатників, які мешкають на Донеччині та Луганщині.

– Останнім часом були нарікання від читачів на невчасну доставку друкованих видань, прокоментуйте, будь ласка, з чим це пов’язано?

У деяких, особливо малих, населених пунктах Укрпошта змінила (зменшила) частоту доставки, тобто мешканці таких сіл чи селищ, які звикли отримувати пошту, наприклад 3 рази на тиждень, отримують двічі. Це відбулось у тих населених пунктах, де фіксуємо значне зменшення обсягів послуг. У такому випадку розповсюджувана теза про «постійні затримки» не є вірною, пошта доставляється згідно з нормативами доставки, які відповідають чинному законодавству і можуть змінюватися в залежності від збільшення/зменшення обсягів послуг.

Також зауважу, що отримую наразі листи із запитанням, чи буде розповсюджуватись преса там, де закрились (або тимчасово закриті) відділення зв’язку.

У випадку закриття відділення зв’язку, доставну дільницю, яку воно обслуговувало (певну, закріплену за ним, територію) приєднують до іншого відділення. Тобто конкретний населений пункт та його мешканці як обслуговувались, так і продовжують обслуговуватися Укрпоштою.

Загальна кількість відділень зв’язку є динамічною, може змінюватись (як збільшуватись, так і зменшуватись), проте національний поштовий оператор забезпечує покриття послугами усієї території країни. Спектр послуг не змінюється, охоплення місцевих мешканців послугами, як і раніше, складає100 %. 

Тому усі бажаючі отримувати вітчизняну чи зарубіжну періодику, як завжди, можуть оформити передплату у поштових відділеннях зв’язку та через листонош.

Жодних змін у процедурі оформлення передплати не відбулось, поштові відділення та листоноші працюють у штатному режимі, у містах і селах Укрпошта доставлятиме газети й журнали, як і раніше.

Зобов’язання перед мешканцями населеного пункту щодо доставки пенсій, соціальних допомог, періодичних друкованих видань, продажу товарів, приймання платежів листоношами виконуються.

На жаль, деякі газети розповсюджують неправдиву інформацію про закриття Укрпошти, недоставку періодики тощо. Такий інформаційний «супровід» негативно впливає на обсяги передплатних видань: складно пропонувати клієнтові оформити передплату на  видання, якщо у самому виданні написано, що доставки не буде. Хотів би попросити видавців більш відповідально підходити до подібних матеріалів, не шкодити власному бізнесу.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися