Якого провайдера Інтернету вибрати у Луцьку — огляд п’яти найкращих пропозицій
З перших уст

Якого провайдера Інтернету вибрати у Луцьку — огляд п’яти найкращих пропозицій

29 жовтня 2015, 16:07
0
0
Сподобалось?
0

Мешканці багатоквартирних будинків Луцька часто опиняються перед складним вибором: від якого провайдера підключити Інтернет? У місті сьогодні п’ять провідних телекомунікаційних компаній, і начебто всі хороші. Але ж кожен із нас шукає для себе найкращого! Їхні пропозиції журналіст редакції «Вісник+К» порівняв за традиційним і найважливішим критерієм − співвідношенням «ціна-якість».

У топ-п’ятірку найбільших провайдерів телекомунікаційних послуг нашого міста входять «Аверс», «ВОЛЯ», «Датагруп», «Київстар» і «Укртелеком». Із достовірних джерел вдалося дізнатися, що інтернет-користувачів найбільше в «Київстару», на другому місці − «Укртелеком», на третьому – «Датагруп». За кількістю абонентів телебачення перше місце у «ВОЛІ». На другій і третій сходинках відповідно «Аверс» і «Датагруп». Давайте розберемося, що саме пропонує кожна із цих компаній своїм клієнтам.

Що вища швидкість, то дорожче

Ціна на інтернет-пакети в усіх провайдерів різна й залежить від швидкості з’єднання зі Всесвітньою мережею. Порівнюємо мінімальну й максимальну швидкості та їх вартість. Інтернет зі швидкістю 5 Мбіт/с від «Укртелекому» обійдеться споживачу в 59,90 грн/міс., 20 Мбіт/с − 79,90  грн/міс.  Максимальна швидкість інтернет-доступу в цього провайдера  − 20 Мбіт/с.

«Датагруп» пропонує 30 Мбіт/с за ціною 69 грн/міс. (технологія − Ethernet), 100 Мбіт/с − за 129 грн/міс.

Пакети «Київстар» зі швидкістю 25 Мбіт/с і 100 Мбіт/с коштують 85 грн/міс. та 140 грн/міс. відповідно.

Підключати Інтернет із телебаченням вигідніше

«ВОЛЯ» надає Інтернет у пакеті разом із телебаченням. Замовивши послугу «ТБ + Інтернет» цієї компанії, абонент може вибрати бажану швидкість і набір аналогових або цифрових телепрограм. Інтернет «ВОЛІ» має рекордну для Луцька максимальну швидкість – 200 Мбіт/с! Технологія надання сучасна – EuroDOCSIS. Вона забезпечує швидке завантаження «важких» файлів. До цифрового телебачення додається низка сучасних інтерактивних сервісів.

«ВОЛЯ» пропонує не лише програми відомих світових студій, HD-канали, а й власні канали. Їх наповнення компанія формує самостійно, враховуючи побажання абонентів. Іноді глядачі шляхом голосування на Порталі самообслуговування «Мій кабінет» навіть вибирають фільми для перегляду у вихідні дні. Також компанія популяризує на своїх каналах українське кіно. Послуга «ТБ + Інтернет» коштує від 85 грн/міс. до 145 грн/міс. (ціна залежить від швидкості Інтернету й кількості каналів). За 190 грн можна замовити 200 Мбіт/с та більше 130 цифрових телеканалів, із яких 13 – HD.

«Київстар» телебачення не надає.

«Датагруп» пропонує IP-телебачення лише окремим пакетом. Найдешевший пакет цифрового телебачення компанії коштує 30 грн/міс.

Мінімальний і максимальний пакети інтерактивного телебачення «Укртелекому» коштують відповідно 39 грн/міс. та 159 грн/міс. Дорожчі містять HD-канали.

Компанія «Аверс» пропонує Інтернет як окремо, так і з набором телеканалів. Її Інтернет зі швидкістю 5 Мбіт/с обійдеться в 50 грн/міс., а 100 Мбіт/с − у 120 грн/міс. «ТБ + Інтернет» зі швидкістю 25 Мбіт/с від «Аверсу» можна отримати за умови придбання пакета телебачення за 75 грн/міс., 100 Мбіт/с − за 130 грн/міс.

Отже, купувати телебачення й Інтернет разом вигідніше.

Для того щоб потенційний клієнт міг вибрати найбільш вдале для нього поєднання ціни, інтернет-швидкості й кількості каналів, провайдер повинен мати не менше 4-5 тарифних планів. 

Ще один важливий момент для нового користувача − вартість підключення послуг. У всіх провайдерів, окрім «Укртелекому», вона становить 1-2 грн. «Укртелеком» додає ще й оплату за виклик майстра – 60 грн.

Наступна важлива дрібниця: абонентам кабельного телебачення «ВОЛІ» при підключенні послуги Інтернету додатковий кабель не потрібен, достатньо телевізійного.

Своєчасна допомога – знак якості

В усіх провайдерів трапляються збої в роботі послуг. Тому для користувача дуже важливо оперативно зв’язатися з компанією, повідомити про проблему й отримати своєчасну допомогу. При цьому більшість клієнтів прагне мати цілодобову підтимку. Її можуть надати лучанам call-центри «ВОЛІ», «Датагруп», «Київстару» й «Укртелекому». Щоправда, додзвонитися їхнім операторам нелегко. Альтернатива дзвінку в call-центр − можливість зв’язатися з представником компанії через інтернет-портал. Їх мають «ВОЛЯ» і «Київстар». Поспілкуватися із консультантами віч-на-віч й отримати повну інформацію щодо спектру послуг та сервісу Інтернет і телебачення можуть лише абоненти «ВОЛІ», оскільки це єдина компанія у нашому місті, яка має Центр сучасних технологій.

За викликом майстри «ВОЛІ» приходять у зручний для клієнтів час − із 8-ї години ранку до 21-ї години вечора. Сервісна підтримка безкоштовна. Таких зручностей абонентам інші провайдери не пропонують. Приміром, допомога фахівців «Укртелекому» завжди платна, і її доводиться чекати від однієї до кількох діб. Клієнти ж хочуть усунути проблеми якнайшвидше.

Тож, перед тим як обрати провайдера, зважте всі «за» і «проти». Якісні послуги не можуть бути дешевими. Якщо ж Інтернет потрібен для роботи, то краще переплатити, але мати при цьому комфорт у Мережі з хорошими показниками швидкості й не обмежувати себе у трафіку.

Спокусившись низькою ціною, можна зіткнутися із серйозними проблемами: погана якість інтернет-з’єднання, мала швидкість, відсутність належної техпідтримки тощо. Крім того, якщо провайдер демпінгує і пропонує ціни, що значно нижчі за конкурентні, виникає питання щодо його легальної роботи на ринку…


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися