Україна

Електронний кабінет роботодавця

26 березня 2015, 12:08
0
0
Сподобалось?
0
Ми живемо у вік інформаційних технологій. Завдяки їм громадяни, підприємства, організації, установи мають змогу звертатись до органів влади, подавати звіти та отримувати необхідні дані за допомогою електронної пошти. Тобто не потрібно витрачати час на доїзд, перебування в чергах.
Не стоїть осторонь нововведень і Державна служба зайнятості. Ось і нещодавно на сайті Державного центру зайнятості (http://195.230.155.154:8000/cabinet/Main.aspx) з’явився новий вид такої послуги – електронний кабінет роботодавця. Там роботодавець має змогу переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані у службі зайнятості; історію направлень центром зайнятості працівників; виконання договорів на громадські та тимчасові роботи. Також передбачена можливість переглядати звіти форм 3ПН, 4ПН, 1ПА, які подавались до служби зайнятості; стан укомплектування заявлених вакансій; можливість отримання такої послуги як компенсація єдиного внеску та тематика семінарів для роботодавців.
Отримати доступ до такої послуги просто. Для цього роботодавцю необхідно звернутись до персонального консультанта, надати йому адресу електронної пошти та отримати логін і пароль, за допомогою яких отримати доступ до власного електронного кабінету у службі зайнятості.
Волинський обласний центр зайнятості

Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися