Вчені NASA виявили досі незвідану сонячну систему з семи землеподібних планет

23 лютого 2017, 11:20
0
Сподобалось?
0

Про неймовірне відкриття міжнародна дослідницька група оголосила у вчора. Центром виявленої системи є зірка TRAPPIST-1 в сузір'ї Водолія, яке знаходиться за 39,5 світлових років від Сонця. Навколо неї обертаються планети. Вчені кажуть, що ще надто рано говорити, що там є життя. Це питання вони досліджуватимуть у найближчі роки. Але ймовірність того, що планети придатні для життя надзвичайно висока. Згідно з новим дослідженням, яке було опубліковано у журналі Nature, цілком можливо, що потаємні три планети мають «обмежені регіони» з водоймами. Наступні три, які стоять за ними, на думку астрономів, можуть бути «населеними зонами», бо там є умови для життя, а саме температура та водойми. Сьома планета, ймовірно, є дуже холодною для рідкої води.

Хоча планети називають землеподібними, вони, ймовірно, дуже відрізняються від нашої. Зокрема, виявлені планети знаходяться надзвичайно близько одна до одної. Також вчені припускають, що планети мають незвичний розпорядок доби. Зокрема, кожна з планет, ймовірно, навпіл – з одного боку постійно день, з іншого – ніч. Також зірка TRAPPIST-1 дає відмінне від сонця світло, то планети забарвлені у дещо інші кольорові гами.

До цього відкриття, астрономи мали одну сонячну систему з чотирма скелястими планетами для вивчення – Меркурій, Венера, Земля і Марс.

Вчені сподіваються, що у найближчі кілька років нові телескопи дозволять зробити прорив у дослідженнях космосу. «Хаббл» і «Кеплер К-2» вже направили на вивчення системи TRAPPIST-1.
Транзитний телескоп Exoplanet Survey Satellite (TESS) запустять у цьому році, а космічний телескоп Джеймса Вебба обіцяють у наступному.

Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!