«Укрзалізниця» планує підняти ціну на квитки у потягах

«Укрзалізниця» планує підняти ціну на квитки у потягах

Україна

"Укрзалізниця" має намір привести вартість пасперевезень до ринкової.

Про це пише "Інтерфакс-Україна".

"Однією з цілей Програми реформ ("Укрзалізниці"- ІФ) є коригування тарифної політики таким чином, щоб ціни на пасажирські перевезення ґрунтувалися на рівнях попиту і пропозиції на ринку", - зазначає "Укрзалізниця" в тексті проспекту емісії, наполягаючи на тому, що компанія зможе скористатися можливостями, які надасть ця зміна, оскільки вона вже успішно впровадила таку цінову політику для своїх вагонів "Інтерсіті+" бізнес-класу.

Компанія також планує відкрити доступ до ринку залізничних перевезень для приватних компаній - відповідний проект закону вже поданий до парламенту.

Водночас в "Укрзалізниці" зазначили, що реалізація заходів, спрямованих на посилення конкуренції на ринку вантажних і пасажирських залізничних перевезень в Україні, може мати непередбачені наслідки, які спроможні здійснити істотний вплив на діяльність компанії і віднести дерегуляцію ринку до факторів ризику.

У проекті проспекту емісії цінних паперів зазначено, що станом на 31 грудня 2018 року поточна вартість зобов'язань "Укрзалізниці" з фінансової оренди становить 1,445 млрд грн, отриманих для фінансування придбання електропоїздів і локомотивів за договорами фінансової оренди з ПАТ "Укртранслізинг", ТОВ "ТРС Лізинг", ТОВ "Дельта Лізинг", Volkswagen Leasing і Укрексімбанком.

Більшість договорів фінансового лізингу "Укрзалізниці" розраховані на сім років, проте деякі з них є тривалішими.

Станом на 31 грудня 2018 року процентні ставки, передбачені в цих угодах, перебували в діапазоні від 12% до 21% річних.

Крім того, станом на 31 грудня 2018 року договірні зобов'язання "Укрзалізниці" з придбання основних засобів становили 4,723 млрд грн (порівняно з 3,702 млрд грн і 4,106 млрд грн станом на 31 грудня 2017 та 2016 років відповідно).

Компанія також визначила пріоритети для майбутніх рішень про капітальні витрати, які спрямовані на сприяння подальшій модернізації і розвитку інфраструктури залізничного транспорту.

У довгостроковій перспективі "Укрзалізниця" також планує впровадити механізм фінансової підтримки для усунення перехресного субсидування втрат при перевезенні пасажирів із прибутку від вантажних перевезень. А також розраховує на збільшення кількості приватних компаній, які володіють пасажирськими вагонами.

У компанії очікують, що в районах із низькою щільністю населення буде побудовано місцеві залізниці на основі промислового залізничного транспорту та вузькоколійних залізничних шляхів.

Другий етап передбачає також створення комерційних компаній у секторах приміських і регіональних пасажирських перевезень, які належатимуть місцевим органам влади, "Укрзалізниці" та іншим юридичним особам.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" планує випустити єврооблігації, кошти від розміщення яких буде спрямовано на погашення другої частини бридж-кредиту Ощадбанку і безпроцентної позики від ДП "Фінінпро", амортизацію євробондів 2016 року, а також на часткове погашення боргів у валюті.

© «Вісник»

Передрук будь-якої інформації можливий лише якщо гіперпосилання на «Вісник+К» стоїть не нижче другого абзацу і у кінці матеріалу не має позначки «Передрук заборонений». Перепублікація матеріалів із друкованих видань «Вісник+К» та «Люди і долі» можлива лише із письмового дозволу редакції.

  • вул. Перемоги, 15, м. Луцьк
  • T 0 332 77 48 84, 0 332 77 49 85
  • Email:visnyk@visnyk.lutsk.ua

Наші інформери

«Вісник» в соцмережах

Журнал «Люди і долі»

×