У Луцьку по-новому проводитимуть розрахунки за воду

У Луцьку по-новому проводитимуть розрахунки за воду

Волинь

У Луцьку з 1 червня запровадять нові правила розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення. Нововведення буде стосуватися споживачів, у яких встановлений лічильник на холодну воду.

Про це інформує прес-служба «Луцькводоканалу».

Так нарахування за холодну воду буде проводитися згідно нового Положення «Про порядок нарахування плати за спожиті послуги водопостачання та водовідведення із використанням індивідуальних засобів обліку».

Споживачі зобов’язані щомісяця не пізніше 30 числа  фіксувати та передавати КП «Луцькводоканал» показник індивідуального засобу обліку (далі – ІЗО) холодної води. У разі неотримання показників лічильника від споживача до 30 числа розрахункового місяця, нарахування плати за холодну воду у звітному місяці буде проводитись згідно із середньомісячними показниками лічильника  за  попередні 3 місяці. У випадку неотримання показників лічильника протягом 6-ти місяців поспіль, коли нарахування плати за послугу проводилося за середньомісячною витратою води, або якщо розхід води за попередні 3 місяці визначити неможливо (відсутність плати за послугу), – нарахування плати за послугу буде проводитись згідно за нормативами (нормами) водоспоживання, затверджених рішенням Виконавчого комітету Луцької міської ради від 29.04.2004р. № 146.

Приклад.

За попередні 3 місяці споживачем було оплачено по 5 м³, 0 м³, 0 м³ відповідно. Виконавець послуг в наступному місяці за розрахунковим нараховує плату споживачу згідно затверджених норм водоспоживання (по холодній воді: для споживачів із централізованим гарячим водопостачанням – 5,48 м³ в місяць на 1 особу; для споживачів без централізованого гарячого водопостачання, де є водонагрівачі –  6,39 м³ в місяць на 1 особу).

Приклад.

Споживач здійснив єдину оплату по лічильнику через 10 місяців з дати прийняття його в експлуатацію за 30 м³ і надалі не сплачував протягом 7-ми місяців. Середньомісячне споживання становило 3 м³ (30 м³: 10 міс.).  Із прийняттям у дію Положення «Луцькводоканал» буде проводити нарахування по вказаному споживачу по 3 м³ за місяць, до встановлення фактичного показника лічильника.

Нарахування плати за послугу за середньомісячною витратою води споживачам, які не повідомляють (фіксують) показники ІЗО, будуть проводитися не більше 6 місяців підряд.

КП «Луцькводоканал» залишає за собою право й обов’язок кожних півроку (не менше ніж один раз в 6 місяців, якщо споживач жодного разу з моменту прийняття в експлуатацію лічильника, а також протягом останніх 6-ти місяців поспіль не подавав показники лічильника)  перевірити правильність роботи лічильника. За результатами обстеження складається акт про придатність засобу обліку до подальшої експлуатації та фіксуються його фактичні показники. При незабезпеченні споживачем доступу до лічильника буде створена відповідна комісія, яка  складе акт, згідно якого споживача переведуть на нормативний розрахунок. З метою уникнення будь-яких непорозумінь, для участі в комісійному обстеженні лічильників споживачів, КП «Луцькводоканал» буде рекомендувати балансоутримувачам чи управителям багатоквартирних житлових будинків направляти свого представника. У випадку, коли доступ до лічильника був забезпечений і працівник водоканалу зняв фактичний показник повіреного та справного лічильника, КП «Луцькводоканал» здійснює перерахунок виставленої раніше до оплати суми згідно із знятими фактичними показниками, із врахуванням пільг і субсидій (у випадку їх наявності).

Приклад.

За зверненням споживача, представники виконавця послуг проводять зняття фактичного показника лічильника в помешканні останнього, із складанням відповідного Акта обстеження. Виконавець послуг здійснює перерахунок виставленої раніше до оплати суми згідно із знятими фактичними показниками ІЗО, із врахуванням пільг і субсидій (у випадку їх наявності), шляхом внесення відповідних змін в базу даних міського обчислювального центру (МОЦ).

Зі слів начальника відділу збуту КП «Луцькводоканал» Віктора Цвяка – такі зміни пов'язані з тим, що чимало лучан, які мають лічильники на воду не подають фактичні покази, а, відповідно, і не платять за воду.

- «Станом на 01 січня 2016р. КП «Луцькводоканал» надає послуги 92 546 споживачам-фізособам (тобто 186 732 мешканцям Луцька та 15  навколишніх сіл). Чисельність споживачів із нормативним водоспоживанням – 19 931 од. (або 31 288 зареєстрованих осіб), що складає21,5% від загальної кількості споживачів. Чисельність споживачів із індивідуальними лічильниками – 72 615 од. (або 155 444 зареєстрованих осіб), що складає 78,5% від загальної кількості споживачів. У середньому за період 2015 року щомісячно майже 16 тисяч квартир лучан з лічильниками не платили за холодну воду, що становить 22-23% (!) від загальної кількості споживачів із лічильниками. Відповідно розрахункова кількість холодної води, яка не була відображена в розрахунках із споживачами, внаслідок несплати згідно фактичних показників лічильників щомісяця  складає  приблизно 85 тис. м³. Як наслідок, в результаті систематичних непроплат населенням згідно показників квартирних лічильників, в 2015 році КП «Луцькводоканал» недореалізувало населенню приблизно 1 020 тис. м³ холодної води, що в грошовому еквіваленті становить близько 8 млн. грн. Саме тому дуже важливо, щоб споживачі щомісяця  вчасно подавали показники лічильника води. Крім того, споживачі мають допускати контролерів Водоканалу до приміщень, де встановлено лічильники для зняття контрольних показників. Якщо цього не буде ми вправі вважати, що за цим криється певне порушення (несправний лічильник, неправдиві показники) тощо. І в таких випадках нарахування будемо здійснювати згідно нового Положення!» – розповідає Віктор Миколайович.  

Бувають випадки, коли за певних обставин в квартирі, де встановлений лічильник на воду тривалий час ніхто не проживає (новобудова, поїхали на відпочинок, лікування тощо). В такому разі, Споживачу необхідно звернутися до водоканалу для перекриття та опломбування вхідних вентилів холодної води.

Як споживачі мають передавати показання лічильника:

1) шляхом відображення показань у квитанції на оплату житлово-комунальних послуг

2) за телефонами 28-40-40, 28-40-48, 28-40-49 (багатоповерхові будинки), 28-40-16 (приватна забудова)

3) особисто у відділі збуту КП «Луцькводоканал» (Луцьк, вул. Дубенська, 26, 1 поверх, кабінет № 1),

4) СМС-повідомленням чи зателефонувавши безпосередньо на мобільний номер телефону контролера, який останній періодично залишає у вхідних дверях помешкань споживачів,

5) через офіційний сайт КП «Луцькводоканал» в рубриці «Внести показники лічильника».

Одночасно планує розпочати роботу новостворений «Call-центр» підприємства, головним завданням якого буде приймання самостійно знятих споживачем показників лічильників холодної води.

Для Споживачів, у яких відсутні водолічильники – розрахунки обсягів споживання, як і раніше, буде проводитися за затвердженими рішенням виконкому Луцької міської ради нормами водоспоживання.

Схожі новини

© «Вісник»

Передрук будь-якої інформації можливий лише якщо гіперпосилання на «Вісник+К» стоїть не нижче другого абзацу і у кінці матеріалу не має позначки «Передрук заборонений». Перепублікація матеріалів із друкованих видань «Вісник+К» та «Люди і долі» можлива лише із письмового дозволу редакції.

Наші інформери

«Вісник» в соцмережах

Журнал «Люди і долі»

×
Приєднуйтесь!