«Луцьктепло» роз’яснює, що робити, якщо  в квартирі ледь теплі батареї
Волинь

«Луцьктепло» роз’яснює, що робити, якщо в квартирі ледь теплі батареї

12 грудня 2018, 23:40
0
0
Сподобалось?
0

У ДКП «Луцьктепло» повідомили, що споживачі можуть звернутись до них в усній чи письмовій формі, щоб повідомити про неякісні послуги тепло- та водопостачання. Про це йдеться на сайті ДКП «Луцьктепло».

ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії в залежності від температури зовнішнього повітря, до межі експлуатаційної відповідальності.

Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і встановлюється по зовнішній стіні фундаменту будинку.

Тому, аби налагодити циркуляцію теплоносія через стояки системи тепло- чи водопостачання, людям варто звернутись до виконавця послуг з утримання будинку, який відповідальний за технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання будинку.

Проте, варто зазначити, що у  разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, згідно з «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів, споживач має повідомити про це підприємство ДКП «Луцьктепло» в уснiй формi, за допомогою телефонного зв’язку, чи у письмовiй формi.

Тоді представники підприємства спільно з виконавцем послуг з утримання будинків мають провести комісійні обстеження приміщень, провести заміри температури та скласти акт-претензію про неналежне надання або ненадання послуг, чи акти про відповідність надання послуг нормативам. Також вони мають визначити причини надання послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води неналежної якості.

Після цього мають бути обґрунтовані письмові відповіді рекомендаційного характеру по суті звернень громадян.

Тому, у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії «Луцьктепло» просить повідомляти їх  за тел. 77-32-30.

 


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися