Чи заслужили нововолинці поїзда?
Волинь

Чи заслужили нововолинці поїзда?

23 березня 2018, 11:06
0
0
Сподобалось?
0

Місто Нововолинськ – це невеличка часточка Донбасу на Волині. Засноване воно у 1956 році на території львівсько-волинського вугільного басейну. Більшість нововолинців – або колишні, або нинішні шахтарі. Місто і його люди зробили великий вклад у розвиток економіки не лише Волині, проте тут навіть немає пасажирського залізничного сполучення.

Колись Нововолинськ мав свій залізничний вокзал. До міста ходив потяг, але це було давно. Відновити сполучення уже не один рік намагається наш читач пенсіонер-активіст з Володимира-Волинського Петро Веремеєнко. У місто заходить залізнична гілка, побудована для виробничих потреб вугільних підприємств. Нині стан цих колій залишає бажати кращого, адже значна частина шахт зупинилась, тож в експлуатацію та обслуговування залізничного шляху ніхто коштів не вкладає. Петро Веремеєнко впевнений, що за умови реконструкції та добудови її можна було б використовувати і для вантажних, і для пасажирських перевезень. Тоді Нововолинськ з’єднався б дизель-поїздом з райцентром Іваничі та станцією Ізов у Володимир-Волинському районі.

Нововолинський міський голова Віктор Сапожніков каже, що це питання вивчав, але ставиться до нього скептично.

– Я би хотів, щоб у нашому місті не тільки залізниця була, а й аеропорт. Але на все потрібно дивитися реально. Самі розумієте, що для того мають бути умови. Нещодавно я інспектував залізничну гілку, яка у нас є. Там критична ситуація. Шпали старі, ще дерев’яні – уже розлазяться. У нас має скоро на повну потужність запрацювати нова десята шахта, і щодо експлуатації цих колій виникають побоювання. А для пасажирських перевезень ще потрібно відповідним чином обладнати переїзди. Плюс «Укрзалізницю», звичайно ж, цікавить рентабельність, а у нас в місті, самі розумієте, велика кількість пільговиків, – каже мер Нововолинська.

Останній аргумент Віктора Сапожнікова, напевно, і є найбільшою перепоною для того, аби питання зрушило з місця.

Проте Петро Веремеєнко не здається, засипаючи листами місцеві органи влади та «Львівську залізницю».

– Мільйони тонн чорного золота вивозили з Нововолинська. Люди тут важко працювали, втрачали здоров’я, і держава мала б ставитися до них відповідно. Нововолинськ – одне з найбільших міст Волині. Тут є і значна кількість студентів, які вчаться в інших містах України. Аби дістатися на поїзд, їм потрібно добиратися на сусідні вокзали у Володимир-Волинський або Іваничі. Це і додаткові витрати, і незручності, – наполягає Петро Петрович і продовжує боротьбу за залізницю у Нововолинську, написавши звернення до Володимира Гройсмана та Петра Порошенка.

Сергій КРАЙВАНОВИЧ, Волинська область

Передрук заборонено!


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися