Банки НІКОЛИ не телефонують своїм клієнтам, щоб повідомити про хакерські атаки на платіжні картки, авторизувати картку, запитати пін-код задля розблокування картки, звірити клієнтську базу й оновити персональні дані. Усе це –шахрайські схеми, -вкотре прокуратура області застерігає волинян.
Однак щодня на Волині реєструють випадки шахрайств, пов’язаних із такими дзвінками.
Повідомивши відомості шахраям, наприклад, лучанин втратив 17 000 гривень, ще один – 15 000 гривень, мешканець Ковеля – 8900 гривень. Ще п’ятеро мешканців обласного центру Волині втратили менші суми – від 930 до понад 3300 грн.
Прокуратура області вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані та реквізити своїх банківських рахунків, адже працівники банківських установ не проводять жодних операцій у телефонному режимі. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном "банківський працівник" – потелефонуйте у банк та з'ясуйте ситуацію.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!