Від сьогодні у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку можна отримати послуги Пенсійного фонду України. Відповідна угода про співпрацю була підписана між департаментом ЦНАП та Луцьким об’єднананим управлінням Пенсійного фонду України Волинської області, - йдеться на сайті Луцької міської ради.
Угода передбачає надання консультацій щодо пенсійного законодавства; прийом документів на видачу оригіналу трудової книжки та довідок: про розмір пенсії, про перебування на обліку тощо.
А також надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання. Прийом заяв про надання допомоги у витребовуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.
Зокрема прийом документів щодо переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, виплати пенсії за довіреністю; зміни способу виплати пенсії, поновлення виплати пенсії, встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною, виплати недоотриманої пенсії померлого пенсіонера.
А також буде можливість узгодити дату та час прийому керівником управління.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!