Вчора, 7 травня 2018 року, під час оперативної наради повідомили, що у КП «Луцьквдоканал» планують розширити кількість телефонних ліній, а також раніше починати приймати показники, аби уникнути конфузу, коли люди не могли додзвонитися на лінію підприємства, - інформує інтернет-видання ВолиньPost.
Відтак, за словами директора департаменту ЦНАП Лариси Карп’як упродовж 23 квітня - 6 травня була найбільша кількість дзвінків на лінію оперативного реагування надійшла щодо неможливості додзвону на КП «Луцькводоканал», аби передати показники.
Заступник директора КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк зауважив, що перепрошує через труднощі з дзвінками. Однак 24 тисячі показників таки вдалося отримати, і це рекордна кількість показників за такий час.
Нині на підприємстві привели всі розрахунки нарахування та обліки у платіжках відповідно до законодавства.
Гуменюк додав, що у «Водоканалу» є гарячі лінія, однак враховуючи вихідні пішло дуже велике навантаження. Тож 5 ліній та операторів вивели додатково, однак виникли конфузи через технічної особливості ліній- тут не інформують про чергу та немає меню.
«Людина не змогла зорієнтуватися, бо так був побудований кол-центр», - зауважив Гуменюк.
Наразі ми прийняли рішення і вже розглядаємо питання зміни телекомуннікаційного оператора», - додав Гуменюк. Мовляв, можна буде зробити 10-ти канальну лінію із можливістю розширення до 36-канального телефону. Також вдасться облаштувати дзвінок із меню та оголошенням черги.Також після травня планують приймати показники з 20 числа та розширити потужності лінії.
Він нагадав, що окрім телефонного способу є онлайн-сервіс: споживач може вносити показники в особистому кабінеті, та є СМС-повідомлення, Вайбер і електронна пошта, куди також можна передавати показники.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!