Lego як бренд випередило Google, Nike й навіть Disney

Lego як бренд випередило Google, Nike й навіть Disney

Світ

За рейтингом консалтингового агентства Brand Finance в 2017 році найвпливовішим брендом у світі став виробник дитячих іграшок з Данії Lego. Про це повідомляє ВВС.

Як зазначається, у рейтингу вартості брендів Lego займає лише 196-е місце, а от за впливовістю випереджає Google, Nike, Disney і багато інших брендів.

Повідомляється, що при складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінювалась популярність і відомість бренду, репутація компанії і лояльність споживачів.

© «Вісник»

Передрук будь-якої інформації можливий лише якщо гіперпосилання на «Вісник+К» стоїть не нижче другого абзацу і у кінці матеріалу не має позначки «Передрук заборонений». Перепублікація матеріалів із друкованих видань «Вісник+К» та «Люди і долі» можлива лише із письмового дозволу редакції.

Наші інформери

«Вісник» в соцмережах

Журнал «Люди і долі»

×
Приєднуйтесь!