Lego як бренд випередило Google, Nike й навіть Disney
Світ

Lego як бренд випередило Google, Nike й навіть Disney

31 грудня 2017, 14:02
0
0
Сподобалось?
0

За рейтингом консалтингового агентства Brand Finance в 2017 році найвпливовішим брендом у світі став виробник дитячих іграшок з Данії Lego. Про це повідомляє ВВС.

Як зазначається, у рейтингу вартості брендів Lego займає лише 196-е місце, а от за впливовістю випереджає Google, Nike, Disney і багато інших брендів.

Повідомляється, що при складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінювалась популярність і відомість бренду, репутація компанії і лояльність споживачів.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися