Бренд Yokohama: історія, технології і досягнення
Актуально

Бренд Yokohama: історія, технології і досягнення

6 липня, 19:42
0
0
Сподобалось?
0

Компанія Yokohama Rubber Co., Ltd. займається виготовленням гумотехнічних виробів, де основне місце посідають шини (літні та зимові) для легкових автомобілів, вантажівок, автобусів, спецтехніки, авіаційного транспорту. Холдингова компанія має 14 філій-заводів, багато з яких вже створили власні бренди. Наприклад, ADVAN, IceGUARD та інші. Сьогодні продукцію Yokohama можна зустріти практично у будь-якому інтернет-магазині шин: наприклад, в асортименті на tireshop.ua/shini/yokohama.

Становлення і досягнення

Виробництво засновано у 1917 році, спочатку на одній з фабрик Хіранума. Через 10 років була куплена друга, потім третя. Компанія поступово поглинала підприємства, що займалися виробництвом гумотехнічних виробів різного роду. Коли Японія пережила промисловий бум після війни, спеціалісти Yokohama швидко вводили багато ноу-хау у виробничий процес. Одне з них – ідея використання синтетичного каучуку для виробництва шин. Також японські інженери першими почали робити корди з нейлону. До 1960-х років компанія побудувала багато нових заводських корпусів і відкрила власний науково-дослідницький центр.

Технології

Компанії належить авторство багатьох розробок, успішно впроваджених у виробництво шин. У той же час, основна увага приділялася екологічній безпеці. Ось приклад кількох таких технологій:

  1. BluEarth. Одним з «показників» концепції компанії є економія природних ресурсів «Блакитної планети». Суть технології полягає в економії палива за рахунок використання наносуміші у виробництві, спеціальній конструкції протектора і поліпшення внутрішньої структури продукту для зменшення його маси. Технологія жодним чином не впливає на експлуатаційні характеристики шин.
  2. Zenvironment. Ще один варіант концепції, який підтверджує, що сьогодні можна виробляти шини з високими технічними параметрами і одночасно робити їх екологічними, безпечними для навколишнього середовища. Для цього компаунд змішують при низькій температурі і за допомогою високого крутного моменту. В результаті отримують шини, які знижують витрату палива, а, отже, й шкідливі викиди в атмосферу.

Компанія постійно вдосконалює склад компаунду для поліпшення технічних параметрів: зчеплення з дорогою, профілактики аквапланерування, стійкості до зносу. Одним з результатів дослідницької діяльності компанії можна вважати поставку шин компаніями холдингу для автомобілів, які беруть участь у гонках «Формули-1». А на таких змаганнях вимоги до якості шин дуже високі.

Але, з іншого боку, компанія не забуває про звичайних автовласників: вивчаючи ціни на японську гуму в інтернет-магазинах, можна зробити висновок, що більшість постачальників «Йокогама» пропонує одні з найдоступніших за ціною моделі.

Де виробляються шини «Йокогама»

Основна частина продукції виробляється в Японії (штаб-квартира знаходиться у столиці). Є заводи в США, В’єтнамі, Китаї, Таїланді та на Філіппінах. Найближчий до України завод знаходиться у Росії (Липецьк). У гуму компанії «взувають» прямо на конвеєрах такі марки автомобілів, як Lexus, Mercedes-Benz, Aston Martin, Porsche та інші.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися