Українська компанія розробила унікальну систему автоматизації ресторанного бізнесу
Актуально

Українська компанія розробила унікальну систему автоматизації ресторанного бізнесу

9 липня, 16:59
0
0
Сподобалось?
0

Ресторанний бізнес – дуже непроста справа. Навіть якщо у закладу є непогане меню, гарний інтер’єр і конкурентні ціни, це ще не гарантія популярності й успішності. Вкласникам та керівникам ресторанів, кафе та барів потрібно враховувати безліч факторів, починаючи від надійних постачальників і завершуючи підбором посуди чи одягу для персоналу. Дуже непросто тримати в голові й керувати усіма цими напрямками. А конкуренти у цей час не сплять. Охопити все без автоматизації процесів управління та контролю практично неможливо.   

Як зекономити свої гроші і час клієнта

Для організації роботи закладів громадського харчування є чимало POS-систем. Вони поділяються на дві категорії – стаціонарні та хмарні. Перші з’явилися раніше, вони мають невеличкі переваги у стабільності роботи, але є й суттєвий недолік – вони значно дорожчі, потребують більше обладнання, вимагають додаткових витрат на обслуговування.

Хмарні POS-системи більш гнучкі до вдосконалення й налаштування під індивідуальні потреби, зрозумілі у роботі й легкі для навчання.

Прикладом вдалого рішення для управління закладами громадського харчування є сучасний комплексний інструмент Poster POS, розробником якого є українська компанія. Така система не вимагає дорогого обладнання. Потрібен нормальний Інтернет, а роль «сервера» може виконувати навіть планшет. Програмне забезпечення, на відміну від стаціонарних систем, адаптоване не лише під Windows, а й під інші операційні оболонки.

До системи можна приєднувати будь-яке устаткування, як-то ваги, касу та планшети для офіціантів для прийому замовлень прямо біля столика клієнта й відправки «бігунків» на кухню, також є чудова можливість візуалізації меню. Все це значно прискорює роботу й економить час клієнтів, для яких критерій швидкості обслуговування у подальшому може стати вирішальним фактором у виборі кафе чи ресторану.

Робота закладу не перерветься навіть якщо виникнуть проблеми з Інтернетом. Як тільки сигнал відновиться уся інформація збережеться.

Управління зі смартфона

Чимало переваг від хмарної системи Poster отримує керівник закладу або мережі закладів. Опцій дуже багато, але найбільш корисні:

  • коригування меню на основі аналітики продажів;
  • контроль залишків продуктів на складі та потреб у їх закупівлі;
  • онлайн інкасація та контроль оплат картками;
  • відстеження робочого часу персоналу;
  • легке запровадження програм лояльності та акцій;
  • розрахунок заробітної плати;
  • фінансовий облік.

Детальніше ознайомитися з функціоналом хмарної POS-системи можна за посиланням.

Важливо, що керувати процесом можна перебуваючи поза закладом. Є ряд інструментів, які дозволяють тримати все під контролем навіть під час ділових поїздок чи відпочинку. Зокрема, можна встановити додаток і налаштувати сповіщення на смартфон, які повідомлятимуть про рух коштів у касі.

Poster також дозволяє одночасно управляти мережею закладів, аналізувати їхню успішність окремо й запроваджувати найкращий досвід у всій сітці.

Освоїти роботу з системою легко, адже вона інтуїтивно зрозуміла. Також у поміч користувачам є цілодобова служба підтримки та сайт joinposter.com, де є інформація не лише про роботу з хмарними POS-системами, а й взагалі безліч корисної інформації для власників ресторанного бізнесу та поради для початківців у ньому.

Читайте також: На Волині провів майстер клас шеф-кухар президента


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися