
У «Приват24» 9 жовтня стався технічний збій, через який була можлива тимчасова затримка при проведенні платежів через систему. Наразі в «ПриватБанку» переконують, що вже усунули проблему.
Про це «Громадському» розповів речник фінустанови Олег Серга.
Банк просить вибачення у клієнтів за тимчасові незручності й радить перевіряти стан платежів в архіві «Приват24».
«Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли платіж чи переказ завис, просимо почекати та не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний», – зазначив Олег Серга, додавши, що якщо клієнт виконав повторні платежі, вони повернуться йому на картку.
Саму технічну проблему уже усунули.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!