Пригнали авто з Європи: з чого почати обслуговування
Актуально

Пригнали авто з Європи: з чого почати обслуговування

1 травня, 14:05
0
0
Сподобалось?
0

Використовуючи закон про «нульове» розмитнення у квітні українці активно взялися ввозити вживані авто з Європи. Серед десятків тисяч машин незначний відсоток належить до дорого сегменту. Українці переважно обирають середні, а то й взагалі дешеві авто з пробігом 200–300 тисяч кілометрів, якісь із них доглянуті й проходили потрібні техогляди, а якісь власники «добивали» перед продажем. Поверхневий огляд при покупці зазвичай не дозволяє виявити усіх прихованих несправностей. Тож уже вдома на покупця очікує певна робота, при чому, незалежно від вартості авто.

Звертайтеся до професіоналів

Звичайно ж одразу слід пошукати хороший автосервис, бо навіть придбане за тисячу-півтори доларів авто в Європі, це приблизно 2000–2004 рік випуску. Такі машини вже мають чимало електроніки, й нормально відтестувати їх «гаражні» умільці просто не зможуть. А вчасно не помічені проблеми у подальшому можуть обернутися серйозними витратами на ремонт.

На що звернути увагу під час вибору СТО:

  • досвідчений і професійний персонал;
  • сучасне діагностичне обладнання (сканери, стенди та тестери для різних систем);
  • асортимент послуг;
  • швидкість робіт;
  • доступність якісних запчастин.

Що потрібно замінити обов’язково

Практично кожен продавець зазначає, що незадовго до продажу замінив усі розхідники та рідини. Це дуже підкупає, адже нібито економить кошти нового власника. Але чи так це насправді? Довіряти словам попереднього власника все ж не варто, адже йому все одно, що буде далі з тепер уже вашим авто. Повернути його назад покупець уже не зможе. Тож, не зважаючи ні на що, мусите вкласти певні кошти у розхідники.

Одна з найважливіших опцій – ремінь або ланцюг ГРМ. Ці запчастини потрібно замінювати, навіть якщо «на око» вони виглядають ще нормально, адже має бути стовідсоткова впевненість у їхній справності. Обрив тягне за собою серйозні й недешеві наслідки: згинання клапанів, пошкодження поршнів та навіть руйнування головки двигуна. Серйозність ушкодження залежить від частоти оборотів колінвала під час обриву. Коли, особливо, мова йде про заміну саме ланцюга, важливо довірити цю роботу професіоналам https://atl.ua/avtoservis, а не самоучкам, адже невдало встановлена запчастина швидше зношується і призводить до неправильно роботи двигуна.

Моторне мало та фільтри. Людина, яка планує продавати своє авто, уже не так прискіпливо ставиться до його обслуговування, тож і масло замінює не так часто. Що до фільтрів, то тут мова не лише про ті, що замінюють разом з маслом, а й, як мінімум, про повітряний фільтр. Якщо він забитий це суттєво впливає на витрату палива.

Не менш важлива опція – ремінь або ланцюг ГРМ. Ці запчастини потрібно замінювати, якщо «на око» вони виглядають ще нормально, адже треба бути на сто відсотків впевненими у їхній справності. Обрив тягне за собою серйозне пошкодження двигуна: згинання клапанів, пробиття поршнів та навіть руйнування головки двигуна. Серйозність ушкодження залежить від частоти оборотів колінвала під час обриву. 

Також обов’язкового потрібно приділити увагу гальмівній системі. Гальмівну рідину слід однозначно змінювати. Натомість колодки й гальмівні диски має перевірити спеціаліст. Можливо їх заміну можна буде відкласти на пізніший термін.

Лишньою не буде перевірка акумулятора (влітку може бути достатньо й слабенького, але зможете зрозуміти чи потрібні будуть додаткові витрати на підготовку до осінньо-зимового періоду), свічок запалювання, кондиціонера – тим більше, наближається літо.

І не забувайте: вчасні витрати на обслуговування авто економлять ваші гроші та нерви!


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися