Як працює датчик тиску мастила
З перших уст

Як працює датчик тиску мастила

27 січня, 16:26
0
0
Сподобалось?
0

Тиск мастила в системі забезпечується роботою двигуна та всіх механізмів автомобіля. Саме вони забезпечують циркуляцію мастильних елементів і їх доставку до всіх деталей. Рівень мастила зазвичай визначається щупом, а його тиск визначає датчик тиску мастила.

Види датчиків

Такі індикатори бувають двох типів: механічні та електронні.

Механічні

Застосовуються переважно власниками старих автомобілів. Прилади складаються з корпусу, штовхача, мембрани, повзунка та ніхромової обмотки. У робочому режимі положення стрілочного покажчика визначає повзунок, що знаходиться на пластині з ніхромовою обмоткою. Мембрана вигинається, впливаючи на штовхач, який передає тиск механізм зміни опору. Підсумкову інформацію про тиск можна перевірити за циферблатом зі стрілковим покажчиком.

Електронні

Використовуються в сучасних автомобілях. Перетворюють механічне зусилля на електричний сигнал, який потім обробляється бортовою комп'ютерною системою.

Причини падіння тиску мастила

Якщо вже трапилась біда із мастильною системою, будь-які деталі ви зможете придбати тут: https://autodoc.ua/category/transmissionnoe-maslo-id44-3.

Увімкнення індикатора відбувається з багатьох причин:

  • Падіння рівня мастила в системі. Перевірити це можна за допомогою щупа. Проблема може бути наслідком підвищеної витрати мастильного матеріалу на чад, а також свідчить про можливі витікання мастила;
  • Розрідження мастильної рідини. Тиск у цьому випадку знижується поступово, зазвичай черезпопадання палива в мастило. Обрати якісне нове мастило ви зможете за посиланням https://autodoc.ua/category/motornoe-maslo-id40-3;
  • Несправність датчика. Будь-який пристрій з тієї чи іншої причини може вийти з ладу;
  • Неякісні фільтри. Для кожної моделі автомобіля рекомендуються певні марки якісних фільтрів. Недорогі фільтри можуть не дати гарантії герметичності та захисту від протікання мастила і не дозволять повноцінно перевірити мастильну систему. Варто насторожитися, коли після вимикання двигуна масло сочиться в піддон;
  • Засмічення фільтрів та магістралей. Фільтри забиваються через засмічення системи внаслідок використання неякісного мастила;
  • Несправність мастильного насоса. Як правило, виявляється відразу або згодом внаслідок неякісно проведеного ремонту двигуна.

Загалом, якщо ви помітили проблеми із датчиком, варто якомога швидше звернутися на СТО, аби уникнути небажаних та більш серйозних поломок автомобіля.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися