У Львові пляшку пива прикрасили зображенням легендарної, але вже не існуючої вежі донецького аеропорту, повідомляє «Високий Замок» з посиланням на ТСН.
Продукт львівських броварів лише тиждень як у продажу, а вже викликав бурхливу реакцію. «Кіборг» Павло Чайка з 79-ої бригади, попри страшні спогади про дві ротації в аеропорті, посміхається з зображення на етикетці. «Смішно, красиво зроблено. Треба, щоб воно продавалося на території Росії», - каже він.
Боєць розуміє, що використання вежі – це маркетинговий хід. Але жодних образ не відчуває. Хоч і зауважує, що таку патріотичну етикетку волів би бачити на іншому продукті. «Яке виховання може бути на пиві? Ще б на пачках з-під цигарок… Моя думка – це неправильно. У нас така нація, молодь. Нікуди їх не заженеш, вони тільки «косять» від військкоматів", - вважає десантник.
У пересічних покупців враження від етикетки різні. В соціальних мережах авторів ідеї здебільшого гнівно засуджують. Наголошують, що це зухвальство – робити гроші на кривавій точці на мапі АТО, саме нагадування про яку може спричинювати біль рідним і друзями тих, хто загинув.
Ті, кому задум сподобався, кажуть, що малюнок асоціюється насамперед із силою і мужністю нового українського війська, а сама вежа вже стала героїчним символом.
Автори ідеї не приховують, що розраховували саме на резонанс. Але запевняють, що думали не лише про зиск. «Наша компанія є частиною волонтерського руху. Хтось мусить воювати, а хтось мусить на цю війну заробляти гроші. Я не вважаю, що цей спосіб є аморальний. Навпаки, щоб ця країна мала нову армію, ми мусимо надихатись і творити нову символіку», - пояснив засновник мережі концептуальних ресторанів і співавтор ідеї етикетки Юрко Назарук.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!