Тендер «Укрзалізниці» на 154 мільйонів на спрощених умовах виграв дилер Коломойського
Україна

Тендер «Укрзалізниці» на 154 мільйонів на спрощених умовах виграв дилер Коломойського

16 вересня 2022, 16:51
0
-1
Сподобалось?
-1

Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 13 вересня розкрила єдину пропозицію, подану на тендер щодо закупівлі запасних частинах до вантажних вагонів очікуваною вартістю 154,19 мільйона гривень. Про це повідомляється у системі «Прозорро».

Залізничники купують бокові рами та надресорні балки. На тендер прийшло тільки ТОВ «Українська Спеціалізована Логістика» із продукцією АТ «Кременчуцький сталеливарний завод» Ігоря Коломойського. Сам завод, який марно вимагав від замовника передбачити повний аванс, на тендер не прийшов. Відтак єдиним учасником став дилер заводу. Це була спрощена закупівля, тому замовник може укласти договір з єдиним учасником.

Про це пишуть «Наші гроші».

При цьому залізниця спочатку ставила вимогою до учасників – мати досвід виконання аналогічного замовлення. Однак в «Української спецлогістики» такого досвіду не було. І вона поставила залізниці вимогу – не вимагати від учасника аналогічного досвіду, бо це дискримінує фірму. Яким чином вимога залізниці дискримінує фірму, яка має право брати участь в тендері, але не зобов’язана це робити – фірма не пояснила. Однак залізниця погодилась з нею і прибрала свою вимогу, хоча вона є стандартною для державних закупівельників.

Так само «Укрзалізниця» погодилась виключити вимогу, щоб річний дохід учасника становив 30% від вартості цього тендеру.

У разі укладення контракту бокові рами коштуватимуть по 74 096 грн., а надресорні балки – по 69 787 грн. (деталі у таблиці нижче). Це в півтора раза дорожче від вересня 2021 року, коли «ЦЗВ» замовляла їх відповідно по 46 512 грн. та 43 776 грн. Відтоді курс долара до гривні виріс у півтора рази.

Що до «Української Спеціалізованої Логістики», то вона отримала свій єдиний підряд у квітні 2022 року. АТ «Укртранснафта» без торгів за «воєнною процедурою» замовило їй комплекс транспортно-експедиторських послуг для об’єктів МНПП «Самара-Західний напрямок» за 2,24 млн грн. Мова про відвантаження нафтопродуктів «Укртранснафти» із ЛВДС «Новоград-Волинський» у цистерни «Укрзалізниці» та подальший експедиційний супровід туди, куди скаже «Укртранснафта». Ці послуги коштували 80 грн./т. Закупівлю провели на підставі договору, за яким АРМА в червні 2021 року передала в управління «Укртранснафти» так звану «трубу Медведчука» – українську частину трубопроводу «Самара-Західний напрямок». Для управління нею «Укртранснафта» створила окремий департамент, підзвітний тодішньому гендиректору «Укртранснафти» Миколі Гавриленку.

«Українська Спеціалізована Логістика» зареєстрована в Києві в липні 2021 року під назвою «Піксара». У серпні 2021 року «Піксара» змінила назву на нинішню «Українська Спеціалізована Логістика».


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися