На єдиний телемарафон роздали пів мільярда олігархам
Україна

На єдиний телемарафон роздали пів мільярда олігархам

18 квітня 2023, 18:17
0
-1
Сподобалось?
-1

Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» 12 квітня уклало низку угод на виготовлення та поширення у 2023 році контенту для цілодобового інформаційного марафону «Єдині новини #UAразом» на загальну суму 465 мільйонів гривень.

Про це пишуть «Наші гроші» з посиланням на систему «Прозорро».

Найбільшу суму 146 мільйонів гривень отримає новачок телемарафону ТОВ «Ми – Україна» (ціна години контенту 163 тисяч гривень). Ця фірма з’явилась в телемарафоні наприкінці минулого року. Після того як «Новинна група Україна» Ріната Ахметова здала свою ліцензію державі і її тележурналісти перейшли на новий телеканал «Ми – Україна». За чиї гроші фінансувався телеканал до отримання державного підряду – невідомо. Бенефіціаром ТОВ «Ми – Україна» є Ігор Петренко. За даними «Детектор.медіа», це директор департаменту внутрішньої політики Міжнародного центру перспективних досліджень, а фінансувати канал могли нібито через «Енергоатом»

Решту підрядів розподілили між телеканалами традиційних олігархів. Причому вартість їх контенту оцінено на третину дешевше від новачка, який наприкінці минулого року кілька місяців вів ефіри без відповідної угоди в «Прозорро».

ТОВ «СЛМ Новини» Віктора Пінчука отримає 112 мільйонів (119 тисяч за годину).

ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1» з групи Ігоря Коломойського отримає 110 мільйонів (117 тисяч за годину).

ПрАТ «Телеканал «Інтер» Валерія Хорошковського, Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна отримає 97 мільйонів (по 104 тисячі за годину).

Також 29 грудня угоду на виробництво контенту для Єдиного телемарафону уклав парламентський телеканал «Рада». Він має заплатити 120 мільйонів компанії «Кінокіт», співвласниками якої Володимир Оселедчик і Юлія Дроздова, відповідно лектор і випускниця Української кіношколи, заснованої дружиною тодішнього замголови Офіса президента Кирила Тимошенка.

Відзначимо, що тиждень тому міністр культури Олексадр Ткаченко зізнався, що популярність єдиного телемарафону новин впала до 13–15 відсотків. Мовляв, це сталося, бо українці загалом стали менше дивитися телебачення. Однак й в Інтернеті справи в єдиних нових не ліпші. В мережу просочилася інформація, що українська влада зверталася до сервісу Youtube по допомогу через значне просідання популярності контенту. Отож всі українські платники податків заплатять майже пів мільярда гривень за продукт, який мало кому цікавий і йде на дно.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися