Клієнти «Волиньгазу» із задоволенням освоюють інтерактивні сервіси
Волинь

Клієнти «Волиньгазу» із задоволенням освоюють інтерактивні сервіси

19 лютого 2018, 07:34
0
0
Сподобалось?
0

У 2017 році споживачі природного газу області звертались до «Волиньгазу» близько 240 тисяч разів. Найчастіше вони використовували дистанційні сервіси: SMS-повідомлення та консультації телефоном.

Як зазначають у прес-службі ПАТ «Волиньгаз», найпопулярнішим сервісом, на який припадає більшість звернень, залишаються дзвінки до контакт-центру. За рік споживачі «Волиньгазу» звернулись півмільйона разів. Окрім передачі показань лічильників, клієнти компанії можуть отримати консультації від фахівців стосовно стану свого особового рахунку, передати показання лічильника чи отримати роз’яснення щодо квитанції.

Цілодобовий зв'язок із газовою компанією забезпечує послуга інтерактивного меню IVR. В минулому році споживачі скористались цим сервісом 46 тисяч разів. Клієнт вводить за допомогою тонального набору запропоновані варіанти та отримує записи голосових повідомлень на найбільш поширені запитання. За рік популярність цієї послуги зросла на 50%.

«Високо оцінили зручність дистанційних сервісів мешканці районів і віддалених сіл. Адже зникає потреба добиратися до центрів обслуговування клієнтів, щоб отримати необхідну інформацію. Особливої популярності набуває «Особистий кабінет». На сьогодні переваги сервісу оцінили майже 34 тис. волинян, а торік його популярність, зокрема, кількість реєстрацій збільшилась на понад 30%», – каже начальник управління клієнтського сервісу «Волиньгаз» Юрій Петрук.

Зараз цим сервісом користується близько 35 тисяч домогосподарств. Упродовж минулого року вони передали показання лічильників 200 тисяч разів. Також в режимі онлайн можна надіслати запитання, залишити відгук чи записатися на прийом до керівників газової компанії. Всі звернення направляються до контакт-центру, який обробляє інформацію.

Минулого року оператори контакт-центру газорозподільної компанії прийняли та опрацювали понад 1000 письмових звернень від споживачів. Більшість стосувалися встановлення безплатного лічильника – 33% та нарахування за послуги газопостачання – 31%. Також майже 900 консультацій фахівці Контакт-центру надали волинським споживачам на e-mail.

Ще одним доступним онлайн-способом передачі показань лічильника чи отримання інформації щодо балансу поточного рахунку є СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Цим сервісом компанії клієнти скористались близько 20 тисяч разів.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися