На КП “Луцькводоканал” запровадили автоматизовану систему обслуговування
Волинь

На КП “Луцькводоканал” запровадили автоматизовану систему обслуговування

11 травня 2018, 14:37
0
0
Сподобалось?
0

КП “Луцькводоканал” обслуговує 72 тисячі споживачів міста Луцька та мешканців 15 прилеглих сіл - більша половина з них вже встановили прилади обліку. Оскільки у період передачі показників квартирних лічильників телефонні лінії кол-центру завантажені в повному обсязі, тому на підприємстві запровадили послугу формування рахунків в електронному вигляді. Про це під час прес-конференції повідомив перший заступник директора КП “Луцькводоканал” Віктор Гуменюк. 

«Нині на підприємстві всі розрахунки, всі відносини, які є між нами і споживачами, приведені до вимог законодавства. «Водоканал», як надавач послуг, облікує їх, формує рахунок та надає його споживачеві. Від сьогодні кожен споживач побачить суму, яку йому нараховано за квітень, отримає рахунок, буде мати нарахування за квітень, і ця сума буде висвітлена у банківських відділеннях», - наголосив Віктор Гуменюк.

Працівники підприємства акцентують увагу лучан на тому, що споживач зобов’язаний щомісячно самостійно передавати показники індивідуальних приладів обліку з 20 по 3 число. В іншому випадку - нарахування за розрахунковий період здійснюватиметься за середньодобовим споживанням, що передбачено Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Відтак, на КП “Луцькводоканал” запровадили сучасну автоматизовану систему ”Особистий кабінет” для оплати рахунків за воду та внесення показників лічильника. Це дасть можливість споживачам зручно і швидко передати показники і , навіть, здійснити розрахунки карткою. До особистого кабінету споживач зможе додавати не лише власний рахунок, а й адреси родичів чи друзів, контролюючи і оплачуючи велику кількість рахунків.  

Реєстрація в “Особистому кабінеті” триває 2 хвилини. Таким чином - споживач не залежить від черг і телефонних дзівнків.

Особистий кабінет на сайті http://vd.lutsk.ua або https://ukrbilling.com/byt/ua .

Перший заступник директора КП “Луцькводоканал” Віктор Гуменюк каже, що розрахунки можна подавати і через вайбер , смс-повідомлення та скриньку для збору показників.

SMS – повідомлення за номером (067) 4448-777;

Viber – повідомлення за номером (067) 4448-777;

Повідомлення на електронну адресу pokazvoda@gmail.com;

Скринька повідомлень за адресою Січова ,16, Дубнівська, 26.

Щоправда, такі повідомлення опрацьовуються операторами, то, можливі і неточності.

 

 


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися