Білоруське обладнання для ремонту волинських доріг: чи приживеться
Волинь

Білоруське обладнання для ремонту волинських доріг: чи приживеться

19 лютого 2019, 10:35
0
0
Сподобалось?
0

Нову техніку, придбану для ремонту доріг за технологією, що  дозволяє проводити ямковий ремонт за низьких температур та складних погодніх умов, тестували на дорозі «Луцьк-Ковель» в селі Копачівка Рожищенського району. Йдеться про фрезу, призначену для зняття асфальтобетонного покриття з дефектних ділянок, та рециклер, у якому з так званого фрезерованого асфальту готують нову суміш для ремонту доріг. Про це повідомляє прес-служба ОДА.

На новому обладнанні апробували всю технологію ремонту дороги: від фрезерування  – до укладання готового шару асфальту, виготовленого у рециклері. Окрім цього, досліджували потужність та економічність техніки.

Придбали техніку, яку на період тестування орендує «Волинський облавтодор», у Республіці Білорусь.

Як зазначив начальник відділу збуту білоруського заводу «Євромаш» Ігор Глушаков, ця технологія укладання асфальту широко використовується у Білорусі, але таке обладнання в Україну, зокрема, на Волинь привезли вперше. За його словами, ця методика є практичною та бюджетною у використанні, адже використовують вторинний матеріал, а вже через годину після укладання дорогою можна користуватися. Загалом на приготування готової суміші йде близько 25-ти хв, з яких 20 – це нагрів фрезерованого асфальту та кілька хвилин на додавання регенератора та перемішування. Потужність рециклеру – до 400 кг.

За  робочу зміну можна виготовити 4,5 тонн готової до укладання суміші, що збільшує продуктивність.

За словами заступника голови ОДА  Валентина Цьося, у рамках експерименту хочуть дослідити різні варіанти приготованих сумішей і результати їх експлуатації в подальшому. Для прикладу, уклали кілька латок, асфальт у яких був різний. Зокрема, у деякі додавали регенератор, а в інші – ні, аналогічно зробили із додаванням бітуму.

«Якщо усе вдасться і експеримент матиме успіх, то таку техніку купуватимемо на дільниці автодорів. Це навісне обладнання і воно може використовуватись на наявних механізмах», - резюмував Валентин Цьось.

 


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися