У Луцьку бот інформуватиме про роботу комунальників
Волинь

У Луцьку бот інформуватиме про роботу комунальників

13 січня 2020, 18:00
0
0
Сподобалось?
0

Незабаром у Луцьку запрацює міський віртуальний бот «Назар», який інформуватиме лучан про відключення води, опалення, електропостачання тощо. Також завдяки ньому лучани зможуть залишити заявки чи скарги щодо комунальних проблем міста.

Про це повідомляє перший заступник міського голови Григорій Недопад у Фейсбуку.

Сіті-бот НАЗАР – новий сервіс для лучан, який дозволить оперативно та легко дізнаватися усю інформацію про роботу комунальних служб міста, про ремонтні чи аварійні відключення води, світла чи опалення. Сьогодні разом із представниками комунальних підприємств міста тестували роботу автоматизованої системи, яка значно спростить доступ до усієї важливої інформації, що стосується життєдіяльності Луцька.

Сіті-бот працюватиме на базі месенджерів Viber та Telegram і забезпечить лучанам можливість отримувати повідомлення щодо планових чи аварійних відключень світла, газу чи води за вказаною адресою. Також кожен зможе одразу отримати інформацію про причини тієї чи іншої ситуації, терміни усунення аварійних відключень тощо. Вказавши свою адресу, ви зможете надалі постійно отримувати повідомлення стосовно окремо взятого будинку.

За допомогою бота лучани зможуть відправляти заявки у випадках відсутності води, світла, при виникненні непередбачуваних ситуацій у комунальній сфері. Також комунальники зможуть оперативно отримувати всю інформацію і звернення лучан.

Вперше в Україні сіті-бот був запроваджений у Маріуполі, завдяки чому за пів року там удвічі зменшились звернення на «гарячу лінію» та все більше людей отримують необхідну інформацію саме з використанням даного сервісу. На сьогодні проект запущено ще у двох містах України і відгуки про його роботу позитивні.

Сервіс працюватиме як окремий мобільний додаток, а також буде доступний користувачам у соцмережах.

Протягом трьох тижнів сіті-бот працюватиме в тестовому режимі, а працівники комунальних установ будуть вивчати його роботу. У планах – залучити до користуванням чат-ботом всі комунальні структури. Наразі у пілотному режимі з системою працюватимуть 2-й та 11-й ЖЕКи, КП «Луцькводоканал», ДКП «Луцьктепло» і підприємство «Луцькспецкомунтранс». До обговорення нового сервісу долучилась і голова ОСББ Віра Максимюк, зазначивши, що об’єднання співвласників із задоволенням користуватимуться сіті-ботом, аби мати швидкий доступ до усієї інформації по кожному будинку.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися