Зміна постачальника газу створила чимало проблем для волинян. Є ті, хто досі не знає, на який рахунок сплачувати, інші ж уже кілька місяців намагаються повернути переплату – гроші, які помилково надсилали ще на старі рахунки, чи те, що сплачували наперед. Для цього збирають цілий пакет документів, але це, кажуть споживачі, справа не з легких й інколи може зайняти цілий тиждень. Аби встигнути до нового опалювального сезону, уряд шукає законні шляхи без споживачів перерахувати гроші з рахунку «Волиньгаз Збуту» на рахунок «Нафтогазу».
Аби отримати свої гроші людям потрібно зібрати серйозний пакет документів. Аби надіслати папери електронкою, їх потрібно завірити електронно-цифровим підписом. Та навіть, коли все готове, затримка із звідповіддю від «Волиньгаз збуту» може сягати кількох тижнів, а то й місяця.
За словами керівника ТОВ «Волиньгаз збут» Миколи Тищука, загалом компанія отримала уже понад 6 тисяч заяв. За ними споживачам повернуто 2,5 мільйони гривень, але підприємство боргує людям ще 40 мільйонів.
Наразі проблему намагаються вирішити на державному рівні. Якщо все вдасться реалізувати, то вже з 1 вересня запрацює механізм автоматичного перерахунку коштів з правитних обласних «газзбутів» до державного «Нафтогазу» на абонентські рахунки.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!