Недобросовісні торгаші вкотре вирішили нажитися на темі війни. Після скандальної «Бучі Комбучі», пива «Герої не вмирають», насіння редиски «Азовсталь» на ринку з’явилася ковбаса «ЗСУ». Горе-маркетологи не врахували, що такий хитрий рекламний хід може вилізти їм «боком».
Про це пише РБК-Україна.
У Держпродспоживслужби нагадали, що таке зловживання темою війни є порушенням законодавства. «На жаль аналіз ринку реклами засвідчив, що дії деяких суб’єктів господарювання, можливо ненавмисні, містять факти порушення законодавства про рекламу. Зазначена реклама містить зображення наших військових, візуальний матеріал з місць реальних боїв, зброї та військової техніки, місць дислокації, зображення державних символів тощо», – йдеться в офіційному листі.
Закон України «Про рекламу» забороняє: розміщувати рекламу, що може завдати шкоди особам, державі чи суспільству; використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України; вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи; використовувати зображення справжньої або іграшкової зброї, вибухових пристроїв.
У відомстві українцям нагадали, якщо виявили порушення законодавства, звертайтеся в Держпродспоживслужбу та її територіальні органи.
В Українському національному офісі інтелектуальної власності та інновацій зазначають, що спекуляція на символах війни неприпустима, а їх використання у маркетингових стратегіях брендів може сприйматись суспільством як комерціалізація болю українців. З огляду на зазначене, за такими торговельними марками буде прийматись рішення про відмову в реєстрації торговельної марки.
Надіслати інформацію про такі заявки можна на електронну пошту УКРНОІВ: office@nipo.gov.ua або за телефонами: +380 (44) 494-06-52, +380 (44) 494-05-46.
Заступник керівника Офісу Президента України, юрист Андрій Смирнов написав у Facebook, що з Держпродспоживслужбою та УКРНОІВ було домовлено про запуск «гарячих ліній» для оперативного реагування на подібні випадки.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!