![«Резерв+»: у Міноборони пояснили, що робити тим, хто помилково опинився в розшуку ТЦК «Резерв+»: у Міноборони пояснили, що робити тим, хто помилково опинився в розшуку ТЦК](/-/uploads/ua/00/08/37/34/original-421448673.jpg)
Українці, які під час оновлення військово-облікових даних через застосунок «Резерв+» дізналися про помилковий статус розшуку, можуть звернутися до служби технічної підтримки та виправити помилку в ТЦК та СП
Наразі Міноборони працює над додатковим функціоналом, щоб це можна було робити онлайн.
Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі національного телемарафону, – пише УП.Життя.
«Ми запустили можливість надавати запити до нашої технічної підтримки щодо таких ситуацій. Ми зараз знаходимось в розробці додаткового функціоналу, щоб можна було дистанційно звернутися за виправленням даних, не маючи візит до ТЦК та СП.
Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було здійснено помилково.
Ми розуміємо, що це людський фактор і оператор (ТЦК та СП) може теж помилятися, але завдяки тому, що людина бачить по собі фактичний статус, ми можемо ці помилки швидко виправляти.
Тобто зараз це звернення до служби підтримки і можливість зробити офлайн через візит до ТЦК і СП, трохи пізніше ми зробимо це в автоматичному режимі, щоб людина взагалі для уточнення даних не ходила до ТЦК і СП».
За словами Черногоренко, наразі українці є свідками народження «електронного ТЦК і СП».
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!