Директор «Луцьктепла»  збрехав депутатам про те, скільки грошей витрачає на рекламу в ЗМІ
Волинь

Директор «Луцьктепла» збрехав депутатам про те, скільки грошей витрачає на рекламу в ЗМІ

29 вересня, 15:52
0
0
Сподобалось?
0

Директор ДКП «Луцьктепло» Іван Скорупський збрехав депутатам міської ради про те, що на висвітлення діяльності у медіа у 2023 році комунальне підприємство витратило не більше як 20 тисяч гривень.

Про це йшлося під час засідання сесії Луцькради – пише Конкурент.

Депутат від фракції Громадянський рух «СВІДОМІ» Андрій Лучик поцікавився у директора комунального підприємства, скільки той витрачає на висвітлення діяльності у засобах масової інформації.

«Скажіть, будь ласка, скільки коштів у 2023 році було витрачено на висвітлення діяльності комунального підприємства в засобах масової інформації та у яких саме ЗМІ?» – запитав депутат.

Очільник підприємство відповів, що цього року на висвітлення діяльності витратили не більше як 20 тисяч гривень.

«Це неправда», - з місця вигукнув Андрій Лучик.

Журналісти сайту новин Луцька та Волині «Конкурент» вирішили дізнатися, в чому полягає неправда і скільки ж насправді «Луцьктепло» витратило коштів на такі послуги.

На сайті електронної системи публічних закупівель Prozorro зазначено, що у 2023 році ДКП «Луцьктепло» оголосило декілька тендерів на закупівлю послуг ЗМІ. Загальна сума закупівель виявилась майже вдесятеро більшою і становить понад 166 тисяч гривень.

Зокрема, йдеться про тендер на закупівлю 10 000 газет на загальну суму 36 тисяч гривень. Оголошували закупівлю ще на початку 2023 року і перемогло у ній ТОВ «Газета «Луцький замок». Того ж дня ДКП «Луцьктепло» закупило 780 примірників газети «Волинська газета», де переможцем стала одноіменна компанія, а вартість закупівлі становила 5 850 гривень.

Вже на початку лютого цього року комунальне підприємство знову провело тендер. Цього разу на послуги з транслювання телерадіопередач, де перемогло ДП ТРК «АВЕРС». Вартість закупівлі – 99 950 гривень. Останній тендер, який оголошувало «Луцьктепло», відбувся на початку серпня. Тут комунальники вже купували послуги з розміщення інформаційних матеріалів на суму в 25 тисяч гривень, а переможцем у конкурсі стало ПП «ІА «ВОЛИНЬ ПОСТ». До слова, усі переможці у тендерних закупівлях мають надати свої послуги до 31 грудня 2023 року.

У коментарі нашим журналістам Андрій Лучик розповів, що комунальне підприємство отримує дотації з міського бюджету, а витрати на висвітлення діяльності у пресі, на думку депутата, є неефективними.

«Луцьктепло по суті дотується з бюджету Луцької міської ради. Без фінансової підтримки воно б довго не протягнуло. А тому витрачати кошти на висвітлення в медіа роботи «Луцьктепла», якщо не доцільно, то вкрай неефективно. Якщо Луцьктепло не може налагодити співпраці із пресою на партнерських стосунках, а тільки за гроші, то постає питання ефективності цього напрямку роботи. Оскільки комунальне підприємство платить кошти за висвітлення своєї роботи, то, можливо, спеціаліста зі зв'язків з громадськістю можна скоротити? Або ж тоді ставити питання про ефективність використання коштів перед директором КП», – каже депутат.

Зауважимо, що на програму підтримки комунального підприємства «Луцьктепло» у 2023 році в міському бюджеті передбачили понад 190 мільйонів гривень.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися