За даними Міндоходів, близько третини ввезених в Україну вантажних автомобілів після переобладнання зареєстровані в органах ДАІ як підакцизні легкові авто. Згідно з підрахунками Міндоходів, сума додаткових надходжень до держбюджету від цього податку може скласти близько 300 млн гривень. За оцінкою експертів авторинку, пише «Економічна правда», дане нововведення торкнеться бізнесу «гонщиків» та підприємств з переобладнання, яких багато у Західній Україні. В Україні з 1 січня 2014 року також ще заборонено ввезення, проведення першої реєстрації ввезених або виготовлених в країні транспортних засобів (нових і б/у), які відповідають екологічним нормам нижче Євро-4. Таке рішення закріплено прийнятим в липні 2012 року законом, яким з 1 січня 2013 року було запроваджено норма Євро-3 для колісних транспортних засобів, а з 1 січня 2016 року передбачається введення норм Євро-5. В Україні практично всі автовиробники заявили про готовність до переходу на нові екостандарти. Водночас обов'язкова вимога на відповідність стандарту Євро-4 не поширюється на ввезені або вироблені в країні до 1 січня автотранспортні засоби.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!
Читайте також
Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...