Навіщо у Луцьку переносять авторинок?
Волинь

Навіщо у Луцьку переносять авторинок?

9 квітня 2015, 10:24
1
0
Сподобалось?
0
Про наведення порядку у районі авторинку на вулиці Єршова говорять не один рік. Міська рада  наприкінці минулого року ініціювала громадські слухання з цього питання. На них створили спеціальну комісію, яка мала вивчити роботу авторинку і внести свої пропозиції. 
 
Пропозиції комісії звелися до одного: перенести авторинок з вулиці Єршова на вулицю Боженка (район ДПЗ). Нагадаємо, що спочатку туди хотіли перемістити підприємців із Центрального ринку, але після акцій протесту від цієї ідеї відмовилися. Нині ж знайшли застосування цій площі. Але ця пропозиція викликала бурю емоцій у тих, хто нині обслуговує авторинок на Єршова. 
– Наша фірма два роки орендує тут земельну ділянку, – розповів заступник директора товариства «Автопарк Луцьк» Сергій Дьомін. – Якщо відверто, то це час занепаду ринку автомобілів, бувших у вжитку. Спочатку ввели утилізаційний збір, потім заборонили продаж переобладнаних автомобілів тощо. Тому продажі впали. Але діяльність нашого ринку – це робочі місця для 32 людей. Можна було б зрозуміти позицію, коли у Луцьку просто відкрили інший авторинок на Боженка – і хай чесно конкурують з нами. Але там хочуть відкрити ринок при одній умові – коли наш перестане функціонувати. Хіба це конкуренція і ринкові умови? 
Сергій Дьомін наголосив, що свого часу у Луцьку ретельно шукали ділянку для розміщення автомобільного ринку, адже торгівля б/в автомобілями в місті у дев’яностих роках процвітала. Ділянку знайшли на вулиці Єршова. Це промислова зона, територія якої була підготовлена для роботи транспортного підприємства з відповідною інфраструктурою.  Авторинок на вулиці Єршова є у генплані міста Луцька.
– Нам кажуть, у базарні дні вся вулиця Єршова заставлена: не зайти – не пройти. Все правильно. Якби не одне «але». Ніхто не говорить про те, що у Луцьку  є два авторинки, які фактично зливаються один з одним, – зазначив Сергій Дьомін. – Один – зазначений на карті міста Луцька і його обслуговуємо ми. А є так звані місця для паркування, що належать комунальному підприємству «АвтоПаркСервіс», які розташовані на проїжджій частині вулиці Єршова. Вони працюють два рази на тиждень, і проблеми для громадського транспорту створюють саме вони. Створена на громадських слуханнях робоча група могла у цьому пересвідчитися. У день, коли її члени вивчали роботу авторинку, на вулиці Єршова вони нарахували тисячу двісті машин. На нашому авторинку було вісімсот, хоча ми можемо розмістити у себе дві тисячі двісті автомобілів. Потрібно лише навести лад у роботі комунального підприємства. І замість того, щоб це зробити, чомусь розглядається питання про наше закриття. Чому наш бізнес має страждати через роботу комунального підприємства?
У товаристві «Автопарк-Луцьк» думають і про перспективу. Тут у разі потреби можуть розширити площі ринку: відповідна угода укладена із Прилуцькою сільською радою. Розроблено і бізнес-план по впорядкуванню території. У підприємстві наголошують, що свого часу вони платили 30 тисяч гривень податку в місяць за оренду землі. Щоправда, через бездіяльність чиновників ця сума перестала надходити у бюджет міста.  
– Коли ми укладали договір оренди, у ньому було написано, що маємо платити 1% від її оціночної вартості. Після того, як внесли зміни у  Податковий кодекс – ця платня повинна була становити 3%. Власники ринку подали документи на переукладання договору оренди, проте їм відмовляють. Юристи продовжують над цим питанням працювати. Ми готові платити, але після укладення договору.  
Сергій Дьомін наголосив ще на одному моменті: земля, на якій розміщено ринок на Боженка, не входить до меж міста, а значить, Луцьк не отримуватиме грошей від діяльності авторинку. Тому депутатам міської ради треба добре зважити, перш ніж прийняти рішення: навести порядок з діяльністю комунального підприємства «АвтоПаркСервіс» і залишити авторинок на вулиці Єршова – чи втратити десятки тисяч бюджетних надходжень. 
Віктор Войнович
 

Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Коментарі

  • Вася Вайновіч
    Вася Вайновіч

    Якщо ринок за огорожею такий правильний - чого до вас не йдуть продавці? Значить, у вас ЗНАЧНО вища плата за місце. Ви її теж не хочете опускати до рівня конкурентноспроможної. Так?

    9 квітня 2015, 11:58
    Відповісти

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися