У центрі Ковеля, просто неба, фахівці з обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз» інформували споживачів про експрес-реєстрацію в Особистому кабінеті 104.ua.Консультували, спілкувались і роздавали ілюстровані листівки. Ковельчани залишали свої контакти для автоматичної реєстрації в онлайн-сервісах «Волиньгаз». Люди розуміють, що в умовах карантину краще, швидко і зручно комунікувати з газовою компанією саме онлайн.
Карантин вивів українців в онлайн. Відтепер близько ста тисяч волинян щомісяця використовують онлайн-сервіси. Зокрема, за допомогою онлайн-сервісів 104.ua можна передавати показання лічильника газу, сплачувати за розподіл (доставку) газу, відстежувати споживання блакитного палива всього за кілька хвилин.
Ковельчанці Ганні Романчук - 64 роки. Показники лічильника газу жінка передає через чат-бот Viber 7104ua: «Зареєструвалась пів року тому, коли карантин почався. Передаю показники за трьох. Раніше щоразу ходила в Центр обслуговування – тепер немає потреби. Все під рукою».
В онлайн пані Ганна перейшла швидко – кілька секунд. Каже: знайшла чат-бот у своєму Viber-месенджері, натиснула кнопку «Додатково» (меню). Обрала QR-код, після чого навела камеру на це зображення з кодом для сканування.
Щомісяця з 1 по 5 число споживачі природного газу передають показання лічильника газорозподільній компанії, а до 20 числа сплачують за розподіл (доставку) газу. В умовах карантину ці операції можна робити швидко та безпечно – онлайн. Для цього компанія «Волиньгаз» розробила такі сервіси: Особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-боти 7104ua у Viber та 7104ua в Telegram, мобільні додатки 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone.
«Цією акцією хочемо привернути увагу людей до вирішення газових питань онлайн. Вдома можна зареєструватись в Особистому кабінеті на сайті 104.ua можна за один дзвінок у наш контакт-центр за номером (067) 33 39 104. Після дзвінка споживачу надійде смс-повідомлення на мобільний з логіном та паролем для входу на сайт. Далі потрібно перейти за посиланням з смс та авторизуватися на сайті. Після цього у будь-якому місці та будь-який час, можна передавати показання лічильника та оплачувати за розподіл газу. Це зручно робити зі смартфону: потрібен лише доступ до Інтернету», – розповіла Ольга Півень, фахівчиня з обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз».
Ковельське відділення обслуговує майже 75 тис споживачів природного газу. Його керівник Олег Гнатюк радить ковельчанам і мешканцям інших міст та районів берегти власне здоров’я та дбати про здоров’я рідних – газові питання вирішувати онлайн.
«Онлайн-сервіси – спрощена комунікація. Щоб вирішити певне питання не потрібно кудись йти, відвідувати людні місця, стояти в черзі. Достатньо зробити кілька кліків у своєму смартфоні. Ковельське відділення «Волиньгазу» обслуговує жителів кількох об’єднаних територіальних громад (ОТГ), Ковельського, Рожищенського, Турійського районів, міста Ковеля, Рожища та селища Турійськ. Зараз, у зв’язку з карантинними заходами безпеки, ми консультуємо клієнтів дистанційно: в телефонному режимі. Радимо їм використовувати всі переваги онлайн-сервісів», – зауважив начальник Ковельського відділення АТ «Волиньгаз» Олег Гнатюк.
Довідка: АТ «Волиньгаз» не продає газ, а здійснює розподіл природного газу для майже 250 тис. побутових споживачів та понад 4 тис. підприємств Волинської області. Аварійно-диспетчерська служба «104» АТ «Волиньгаз» працює цілодобово та без вихідних. Вирішити будь-які газові питання ви можете за номерами телефонів контакт-центру АТ «Волиньгаз» (067) 33 39 104 або (0332) 280 104 або в онлайн-сервісах компанії.
За додатковою інформацією звертайтеся:
Тел. 067 40 31 719
E-mail press@vlgas.com.ua
Веб-сайт: http://vl.104.ua
Правила використання газу в побуті
- – Вмикаючи газовий прилад, спочатку запаліть сірник, а потім відкрийте подачу газу.
- – Під час роботи газових приладів відчиніть вікно або поставте його на режим провітрювання.
- – Не залишайте без нагляду працюючі газові прилади. Стежте, щоб кипляча рідина чи протяг не загасили полум’я. Це вибухонебезпечно!
- – Не сушіть білизну чи волосся над плитою.
- – Не розміщуйте біля газової плити речі та легкозаймисті речовини: папір, тканину тощо.
- – Використовуйте тільки справні газові прилади й – лише за призначенням!
- – Відчули запах газу – телефонуйте 104!
- – Виходите з дому – вимкніть газові прилади та перекрийте крани подачі газу.
Учасники заходу:
Павло Козюк – директор технічний АТ «Волиньгаз»
Ганна Паньтюшко – провідна інженерка з обробки технічної документації АТ «Волиньгаз»
Валентин Киричук – начальник аварійно-диспетчерської служби АТ «Волиньгаз»
Юрій Вічепольський – майстер АДС
Іван Чарнецький – слюсар АДС
Василь Здига – водій АДС
Петро Новосад – начальник служби охорони праці та цивільного захисту АТ «Волиньгаз»
Оксана Ткачук – фахівчиня з обслуговування клієнтів Волинського управління клієнтського сервісу
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!