Що ж таке мувінг і з чим його їдять?
Україна

Що ж таке мувінг і з чим його їдять?

24 листопада 2016, 14:17
0
0
Сподобалось?
0

Мувінг (від англ. Move - рух, зміна місця; to move - рухатися, переміщатися, пересуватися) – це надання послуг з організації перевезень, переїздів та забезпечення збереження особистого майна під час переїзду з одного місця до іншого.

Мувінгова компанія - це різновид транспортної компанії, яка займається офісними та квартирними перевезеннями. Ці перевезення меблів можуть бути в межах одного міста, між містами, тобто по області, а також по всієї країні та навіть за кордон. Зазвичай в робочу команду мувінгової компанії входять менеджери, робітники складу, вантажники та водії. Для перевезення використовуються фургони та інші вантажні авто.

Світова мувінгова компанія.

За статистикою, тільки в США щорічно переїжджає понад 40 мільйонів людей. Великі національні компанії зазвичай складаються з мережі регіональних філій або представництв. Місцеві представництва можуть працювати на основі франчайзингу або на основі акціонерного товариства, у якому регіональні представництва є співвласниками акцій компанії. У мувінговому бізнесі працюють також багато невеликих незалежних компаній, які надають послуги в межах свого регіону.

Світова мувінгова індустрія включає в себе продаж послуг завантаження-розвантаження майна, а також надання транспортних послуг (оренда вантажівок, фургонів, мікроавтобусів, автопоїздів). Також існують компанії, які продають або здають в оренду обладнання та пакувальні матеріали для людей, які здійснюють переїзд самостійно. Багато компаній надають послуги професійних вантажників, які укладають майно у вантажівку, а потім розвантажують речі на новому місці. Транспортні компанії часто надають послуги оренди автотранспорту для клієнтів, які використовують їх фургони, мікроавтобуси або вантажівки для самостійного переміщення майна.

На даний момент ринок мувінгових послуг в Україні перебуває на зародковій стадії розвитку. Це водночас як добре, так  і погано. Негативним фактором є те, що  скористатися якісними послугами мувінгу практично неможливо, оскільки спектр пропозиції вичерпується «газелістами» в засмальцьованих спецівках. А добре тому, що очевидна ніша для утворення рентабельних надавачів послуг розвантажувально-навантажувальних робіт.

Квартирні переїзди вимагають акуратної упаковки і завантаження меблів та речей, тому більшість страхових фірм страхують майно тільки у випадку, якщо всі речі упаковують, завантажують, перевозять, розвантажують і розпаковують професійні робітники мувінгових компаній.

У процесі підготовки до завантаження майна у вантажівку або в контейнер потрібно, аби гладкі та поліровані поверхні меблів та іншого майна були надійно захищені (зазвичай використовується картонна упаковка або спеціальні тенти). Порцелянові й інші крихкі речі упаковують повітряно-бульбашковою плівкою та складають у жорсткі коробки. Спочатку використовувалися дерев'яні ящики, але зараз частіше зустрічають тверді картонні коробки. Речі розмежовують спеціальним пакувальним матеріалом або газетами. М'які речі й одяг упаковуються в сумки, валізи або коробки. Для перевезення великих і важких предметів використовують дерев'яні ящики та піддони.

Автотранспорт для перевезення майна має спеціально обладнаний кузов, стіни вантажного відсіку обшиті картоном і пінопластом. У кузові є спеціальні ремені для закріплення меблів і великих предметів. Клієнт оплачує оренду всього простору вантажного відсіку, тому досвідчені вантажники намагаються максимально використовувати простір, завантажуючи речі щільно, використовуючи простір між великими вантажами для розміщення дрібних речей.

Завантаження і перенесення цілісних меблів, особливо старих, може спричинити пошкодження, тому що корпус може розвалитися під власною вагою. Тому найчастіше меблі попередньо розбирається, демонтують скло, дзеркала, фурнітуру тощо.

Перевезення піаніно (роялю) - специфічна послуга. Вантажникам необхідно застосовувати спеціальне устаткування, таке як ремені, а також спеціальний навантажувач, який дозволяє перекочувати піаніно до вантажівки не дряпаючи поліровану поверхню інструменту і не перенавантажуючи без потреби корпус інструменту.

Багато мувінгових компанії надають клієнтам як комплексні послуги переїзду, такі як «переїзд під ключ», так і дешевші рішення - послуги вантажників і автоперевезень, коли фактичну упаковку майна здійснює сам клієнт.

Оцінка переїзду. Сьогодні серйозна мувінгова фірма має у своєму штаті спеціаліста, який допоможе клієнтові отримати вичерпну інформацію з пропонованих послуг і оцінити майбутні витрати на перевезення. У більшості компаній така послуга надається безкоштовно. Стандартний пакет послуг включає в себе: виїзд фахівця, оцінку вантажу, час і дату проведення робіт, розбір і упаковку вантажу з наданням пакувального матеріалу, маркування вантажу, завантаження та транспортування спецтранспортом, вивантаження з занесенням вантажу в приміщення, розпакування та прибирання пакувального сміття.

При масштабних переїздах офісів і виробництв координатор мувінгової компанії складає і погоджує з клієнтом план-графік майбутніх робіт. За необхідності роботи можуть проводитися кілька діб без зупинки змінними бригадами.

Виконати в погоджений термін і без витрат переїзд великого офісу може лише спеціалізована компанія.

Багато сучасних компаній в наш час мають сейфи для того, щоб зберігати гроші, дорогі речі, важливі документи, зброю та безліч інших речей. Їх встановлюють, крім цього, не лише в офісах компаній, але й в квартирах, забезпечені люди, для зберігання коштовностей і документів. Але при переїздах перевезення сейфів викликає масу проблем, а основною причиною є його значна вага, яка іноді може досягати й кілька тонн! Не кожному власникові буде до снаги здійснити самостійне перевезення навіть ста п’ятдесяти кілограмової металевої шафи. Саме завдяки цьому і стали користуватися попитом послуги, пов'язані з перевезенням і такеллажними роботами.

Процес демонтажу сейфа та його транспортування вважається відносно складним і може викликати масу проблем. Переміщення важких об'єктів називається такелажної роботою. Відповідно транспортування сейфа потребує спеціального виду такелажу.

Перед транспортуванням необхідно все спланувати: спеціалісту потрібно буде оцінити масштаб роботи і взяти до уваги всі її особливості: розміри сейфа, планування приміщень (висоту і ширину коридорів, дверних прорізів, сходів і покриття підлоги). Наступним етапом є сам процес підготовки до транспортування. Виконується збірка спеціальних конструкції, допоміжних пристосувань і захисних щитів для стін та підлоги. Далі слідує безпосередньо демонтаж і завантаження.

За демонтажем слідує переміщення з використанням спеціальних такелажних пристосувань, до виходу. Де на виході вже підготовлена ​​спецтехніка для того, щоб завантажити сейф в транспортний засіб для доставки на нове місце.

За допомогою тієї ж спецтехніки виконується процес вивантаження об'єкта і доставляння його на місце монтажу, де до своєї справи беруться професійні установники. Перевезення сейфів виконують професіонали, що мають великий досвід роботи в цій сфері, кмітливість і фізичні дані дозволяють виконувати поставлені завдання за короткий час і без проблем. Це значно полегшує процес перевезення сейфів і гарантує, що робота буде виконана на вищому рівні, без пошкодження приміщення.

Чому акваріум перевезти дорожче, ніж комп'ютер:

У стандартний пакет послуг переїзду «під ключ» входять консультація фахівця, розбирання/збірка, упаковка і маркування меблів, професійне пакування та маркування меблів, техніки і предметів інтер'єру, завантаження/розвантаження речей, транспортування, доставка на потрібні поверхи, розстановка на зазначених місцях тощо.

 В кожному випадку ціна визначається індивідуально, залежно від умов переїзду. Звичайні офісні меблі, стандартні комп'ютери упакувати досить просто і коштувати це буде дешевше, ніж перевозити, наприклад, величезні акваріуми, особливо чутливу техніку або музичні інструменти. Чим більш дбайливого поводження вимагає вантаж, тим дорожче буде коштувати його перевезення.

Другий фактор, від якого залежить ціна, - послуги вантажників. І тут чим важче їм буде перенести ваші речі, тим дорожче обійдеться їхня робота. Тому дешевше всіх інших оцінюється переїзд з першого також на перший поверх, а найдорожчі - переїзди на верхні поверхи в будинках без ліфту.

Як же відрізнити професійну мувінгову компанію від непрофесійної?

Багато компаній пропонують своїм клієнтам додаткові послуги, такі як страховку, охорону вантажу і складське зберігання вантажів.

Компанія-професіонал проводить роботи тільки на підставі укладеного з вами договору, де вказуються не лише всі етапи вантажоперевезення з чітким зазначенням часу і вартості робіт, але також і цивільні права, обов'язки сторін.

Ще слід звернути увагу на фірми, які дають рекламу в друкованих ЗМІ. Фірми-одноденки не витрачають гроші на рекламу. Важливими є рекомендації, які фірма готова надати на ваше прохання. Якщо компанія давно працює на ринку транспортних послуг, то цей список досить значний.

Сьогодні більшість компаній має інтернет-сайт, де містяться крім іншого список клієнтів. За інформативності та якості виконання сайту можна судити і про якість роботи компанії.

Багато фірм тримають невисокі ціни, компенсуючи витрати низьким рівнем обслуговування. Це може бути і неякісна упаковка, і недотримання термінів виконання замовлення, і не фіксована вартість послуг, що надаються. По завершенні робіт заявлена ​​ціна може зрости, так як до первісної вартості не входили витрати, що враховують поломки техніки, пробки на дорогах й подібні катаклізми.

Варто розрізняти мувінгові й інші транспортні компанії. Останні не є фахівцями, тому не можуть виконати комплексний переїзд квартири або офісу. Звичайні транспортні компанії не мають у штаті фахівця, який міг би правильно оцінити обсяг і вагу вантажу, відповідно підібрати транспорт і розрахувати час. Найчастіше в таких компаніях немає постійних вантажників, вони наймаються зі сторони на окремі замовлення.

При виборі сервісної компанії зверніть увагу на уніформу і спілкування співробітників. З перших слів менеджера можна визначити його професійний рівень. Увага, доброзичливість, дотримання ділового етикету і грамотна консультація з питань переїзду - необхідні складові спілкування в надійній компанії. Поважаюча себе компанія завжди готова оприлюднити список клієнтів і їхні відгуки. Отож не соромтеся вимагати рекомендаційні листи - саме вони визначають репутацію фірми.

 

 


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися