З 2017 року українцям значно спростили оформлення спадщини. Тепер місцева влада уповноважена завіряти її навіть без участі нотаріуса! Про це повідомляє Domik.ua.
Відповідне рішення було прийнято Міністерством юстиції та закріплено указом № 3595/5 від 17 грудня 2016 року, в якому зазначено порядок видачі свідоцтва про право на вчинення нотаріальних дій з оформлення спадкових прав. У документі прописаний алгоритм видачі дозволів уповноваженим посадовим особам органів місцевого самоврядування на вчинення нотаріальних дій у разі оформлення прав на спадщину. Таким чином, чиновники місцевих рад отримали право нотаріально завіряти спадок громадян! Указ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Щоб проводити нотаріальну діяльність, чиновник місцевої влади повинен надати документ, що підтверджує наявність вищої юридичної освіти та роботи в сфері юриспруденції не менше трьох років. Претендент зобов’язаний пройти стажування протягом року в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса, навчальний курс по роботі з єдиними та державними реєстрами Мін’юсту. Також йому необхідно скласти іспит зі спадкового права.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!