Укрпошта пропонує зручні онлайн-сервіси

Укрпошта пропонує зручні онлайн-сервіси

Актуально

Сучасна компанія однозначно має бути присутньою в інтернет-просторі, даючи клієнтам можливість скористатися послугами онлайн. Чи надає такі можливості Укрпошта? Про це розповідає керівник Рівненської філії підприємства Олег Обоїста.

– Ознайомитись та скористатись нашими сервісами в Інтернеті може кожен, зайшовши на офіційний сайт Укрпошти – https://ukrposhta.ua/.

Окрім довідкової інформації про наявні поштово-логістичні та фінансові послуги, на сайті можна скористатися сервісом пошуку найближчого поштового відділення (на мапі або за адресою) та дізнатись його індекс. Також наявна послуга відстежування надісланого відправлення. Достатньо вписати у віконце пошуку номер відправлення і система покаже, де саме воно зараз знаходиться. Зручним є калькулятор на сайті, за допомогою якого клієнт, не виходячи з дому, може розрахувати орієнтовну вартість посилки.

Клієнти, які постійно користуються послугами Укрпошти, (наприклад, дрібні підприємці, що торгують через Інтернет) можуть зареєструватись на сайті в «Особистому кабінеті», який спрощує життя і економить особистий час?

– Така опція існує. Зареєструватись в «Особистому кабінеті» замовника може будь-який клієнт, незалежно від того є він фізичною чи юридичною особою, надалі у кабінеті  зберігатиметься уся інформація, яка може бути необхідна під час відправлення кореспонденції та посилок. Один раз зареєструвавшись, клієнт може замовити через «Особистий кабінет» послуги «Укрпошта Стандарт», «Укрпошта Експрес» та «Укрпошта Smartbox», оформити міжнародне відправлення, отримати детальні роз’яснення про тарифи, терміни доставки, можливе упакування, ознайомитись з покроковою інструкцією користувача.

Надані адреса та контактні дані користувача автоматично використовуватимуться під час будь-якого замовлення. Після створення замовлення на послугу автоматично генерується бланк, який можна роздрукувати. Шаблон можна зберегти та використовувати повторно. Якщо клієнт часто здійснює відправлення одному одержувачу, то адреса одержувача також зберігається в журналі активності. Також можна створити бланк згрупованих відправлень.

Окрім швидкого доступу до вказаних послуг, в «Особистому кабінеті» клієнт може отримати контакти осіб, відповідальних за роботу послуг пересилання в дирекціях Укрпошти, надіслати звернення до контакт-центру Укрпошти та ознайомитися з умовами співпраці з юридичним особами.

Нині «Особистим кабінетом» Укрпошти користуються вже понад 50 тисяч користувачів.

– Окрім поштових, якими фінансовими послугами можна скористатись на сайті?

– Можна сплатити за необхідні послуги, починаючи від найпоширеніших платежів за «комуналку», мобільний зв'язок, кабельне телебачення, дитячий садочок до сплати податків, страхових внесків, погашення кредитів або просто здійснення платежів за реквізитами.

В режимі 24/7 на сайті можна здійснити переказ коштів між картками. Перекази здійснюються в національній валюті, між картками MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron будь-яких банків України. У 95% випадків зарахування коштів відбувається до 30 хвилин. Максимальна сума переказу – 25 тисяч гривень.

Все частіше мешканці міст користуються фінансовою послугою «З картки додому». Це онлайн-сервіс для відправки коштів з картки в готівку. Тобто відправник може переказати кошти з власної банківської картки на домашню адресу отримувача, і перераховані кошти доставить листоноша.

– Сучасні компанії намагаються автоматизувати та зробити більш оперативним зворотній зв'язок з клієнтом, пропонуючи користуватися власними чат-ботами, мобільним застосунком. Чи впроваджує таку практику Укрпошта?

– Компанія вже презентувала власний мобільний застосунок, який працює для операційної системи Android, незабаром буде доступна версія й для операційної системи IOS. У додатку можна відстежувати відправлення, зберігати їх, отримувати сповіщення про зміну статусу в реальному часі, розрахувати вартість відправлень по Україні і за кордон. Калькулятор побудований таким чином, що можна порівняти вартість і строки пересилання різних видів доставки та обрати найзручніший варіант. Звичайно, є можливість оформити відправлення. В кожному з 2500 автоматизованих відділень Укрпошти можна  назвати номер відправлення з додатку, і вся інформація про нього підтягнеться автоматично. Через додаток можна скористатися вищезгаданими фінансовими послугами. Є й інші функції, наприклад, виклик кур’єра або «Власна марка». Завантажується додаток через Google Play. Можу сказати, що ми продовжуємо дивувати наших клієнтів.

Також Укрпошта вже декілька місяців використовує новий канал спілкування з клієнтами як для українського, так і для світового логістичного ринку – чат-боти у Facebook, Telegram, Viber. Ними вже скористалися понад 60 тисяч клієнтів.

Фактично, ми маємо той набір онлайн-сервісів, яким повинна володіти сучасна поштово-логістична компанія.

Схожі новини

© «Вісник»

Передрук будь-якої інформації можливий лише якщо гіперпосилання на «Вісник+К» стоїть не нижче другого абзацу і у кінці матеріалу не має позначки «Передрук заборонений». Перепублікація матеріалів із друкованих видань «Вісник+К» та «Люди і долі» можлива лише із письмового дозволу редакції.

Наші інформери

«Вісник» в соцмережах

Журнал «Люди і долі»

×
Приєднуйтесь!