Сьогодні, 12 червня 2018 року, під час оперативної наради у міськраді директор КП «Луцькводоканал» Іван Корчук розповів, чому лучани не можуть додзвонитися на підприємство та подати показники лічильника, - пише інформаційне агентство ВолиньPost.
- Щодня на лінію водоканалу дзвонять близько 70 тисяч споживачів. Для того, аби зменшити навантаження, ми збільшили термін подання показників – з 20 до 3 числа. На жаль, аналогічна проблема існує в усіх містах, - зауважив Іван Корчук.
Натомість секретар міськради Григорій Пустовіт наголосив, що лучанам потрібно пояснити як реєструватися в особистому кабінеті на сайті водоканалу, аби подавати показники лічильника онлайн.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!