Працівники ДП «Автоскладальний завод №1» корпорації «Богдан» в Луцьку закликають Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана заборонити закупівлю українськими містами за кошти бюджету вживаних тролейбусів, у той час коли потужності вітчизняних підприємств не завантажені.
У зверненні зазначається, що ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» суттєво поповнює бюджет Луцька та країни, забезпечує роботою майже тисячу працівників. Поряд з цим, багато українських міст, в тому числі рідне місто, постійно закуповують списані польські тролейбуси.
«Незважаючи на наявність сучасних цехів, ми у Луцьку спостерігаємо збільшення кількості вже списаних польських тролейбусів: лише в цьому році на вулицях міста мають з’явитися ще з десяток таких машин з Польщі. Всі добре розуміють, що незабаром ці тролейбуси почнуть ламатися і для їхнього обслуговування та ремонту знову будуть потрібні немалі кошти платників податків», - зазначається в листі трудового колективу до Прем’єр-міністра.
«Ми, як працівники великого підприємства, яке в змозі забезпечити потреби міста у тролейбусах вітчизняного виробництва, змушені діставатись на роботу небезпечним транспортом, який може зламатись у будь-який момент», - йдеться у зверненні.
Завод – один з найбільших платників податків в бюджет міста. Виходить, що за сплачені до бюджету Луцька кошти в Польщі закуповується техніка, яка відпрацювала свій ресурс, тоді як завод, в який корпорацією інвестовано понад $ 150 млн на закупівлю обладнання, фактично змушений простоювати. При цьому сама Польща купує у корпорації нові тролейбуси.
У Луцькій міській раді уже заявили з цього приводу, що купують вживані машини, оскільки на нові банально немає коштів.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!