На телефон лучанки почали надходити СМС-повідомлення про наявний борг у 114 гривень за послуги від підприємства «Воля», яке надає кабельне телебачення у Луцьку. Жінка справно сплачувала за послугу і має відповідні квитанції. Але згодом до неї подзвонили з Києва і пригрозили, що передадуть справу у колекторську контору.
Про це у «Фейсбук» розповіла Ксюша Литвинцева-Громадская.
«Передзвонила в офіс на Волі, 64 але мені не дають інформаціі, бо ж не на моє прізвище оформлений договір, а на попереднього власника! Працівниця сказала, що навіть те, що я маю номер самого договору не допоможе, бо я маю сказати прізвище того власника, і взагалі, як я могла одразу не переоформити такий договір на себе! Це ж перше, про що я мала думати при купівлі квартири в кредит 7 років тому! Я сказала, щоб звертались в колекторську, бо ж договір не на мене, отже і претензії не до мене! Питання наступне: невже правомірно те, що за 100 гривень звертаються в колекторську контору, це ж просте кабельне, а не кредит якийсь!», - обурилася лучанка.
Пізніше виявилося, що працівники "Волі" помилились абонентом. Жінка ж вирішила написати заяву на відключення від послуг кабельного оператора.
"Писатиму заяву на відключення, а то мало ще що помилково знайдуть! Рахую, що в конторі, де за неоплату не відключають, а подають в коллекторську контору - добрих намірів немає, бантитизм самий натуральний! В людей все ж таки різні випадки бувають!", - зазначила лучанка.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!
Лариса
Мені погрожували прокурором і криміналом за такі ж 100 грн., причому договору з "Воля" я не заключала.