Компанія Mercedes-Benz додала в рекламний ролик системи екстреного гальмування реакцію дітей на іграшкові автомобілі, які неможливо зіштовхнути.
За «безаварійність» іграшок відповідають вбудовані в них магніти з однаковою полярністю.
Не підозрюючи про суть трюку, діти намагаються зіштовхнути мініатюрні машини лобами і сильно засмучуються, коли у них це не виходить.
Таким чином Mercedes-Benz обіграла придумані нею для рекламної кампанії слогани «Той, хто любить аварії, зненавидить це» і «Той, хто ненавидить аварії, полюбить це».
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!
Читайте також
Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...