Що потрібно для отримання ID-паспорта у Луцьку – актуальна інформація
Актуально

Що потрібно для отримання ID-паспорта у Луцьку – актуальна інформація

16 березня 2018, 20:57
0
0
Сподобалось?
0

Щоденно до Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку звертаються десятки громадян за оформленням українського паспорта у вигляді ID-картки. Переважна більшість людей не знає, які документи необхідно взяти з собою, скільки коштує послуга, який термін її отримання і чи можуть люди зареєстровані в інших населених пунктах отримати послугу у Луцькому ЦНАП?

Отож фахівці установи надають роз’яснення за найбільш актуальними питаннями.

Так документи для оформлення, обміну паспорта громадянина України подаються виключно за зареєстрованим місцем проживання особи. Ті, хто втратив паспорт і місце проживання не зареєстроване, для відновлення втраченого документа мають звернути ся за адресою попередньої реєстрації місця проживання.

Паспорт громадянина України видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення відповідної заяви-анкети і вартує 279 гривень. При терміновому оформленні – не пізніше ніж через 10 робочих днів. Така послуга вартує 366 гривень.

Паспорт громадянина України, який оформляється вперше, видається безкоштовно не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети.

Для оформлення паспорта громадянина України вперше при досягнені 14-ти річного віку із собою потрібно мати: документ про реєстрацію місця проживання (довідку органу реєстрації в якій зазначена дата реєстрації, будинкову книгу або картку реєстрації/прописки), свідоцтво про народження,

паспорти обох батьків, довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Для обміну паспорта у зв'язку з досягненням 25-ти чи 45-ти річного віку особою чи втрати придатності документом: паспорт, що підлягає обміну, документ про реєстрацію місця проживання, документ про сімейний стан (свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили), довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття, квитанцію про сплату адміністративного збору. Якщо дані, внесені до паспорта, пошкоджені обов'язково подається свідоцтво про народження.

Для обміну паспорта у зв'язку зі зміною прізвища: обмінюваний паспорт, документ про реєстрацію місця проживання, свідоцтво про зміну імені, свідоцтво сімейний стан, рішення суду про розірвання шлюбу,

довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття, квитанцію про сплату адміністративного збору.

Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого: документ про реєстрацію місця проживання, свідоцтво про народження, документ про сімейний стан, свідоцтво про зміну імені (у разі зміни імені), довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття, квитанцію про сплату адміністративного збору, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України).

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення/обміну паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Всі документи подаються в оригіналах. Після прийняття до розгляду заяви-анкети оригінали документів повертаються заявнику.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися