Як «Вісник+К» допоміг відремонтувати новий пилосос
Волинь

Як «Вісник+К» допоміг відремонтувати новий пилосос

25 грудня 2016, 12:15
0
0
Сподобалось?
0

Власниця магазину погрожувала газеті судами

Те, на скільки сьогодні беззахисний і безправний споживач, підкреслює історія, яка трапилася з пенсіонерами з Луцька Людмилою та Василем Хомичами. Придбаний у магазині новий пилосос виявився несправним.

Дві пенсії на вітер

Людмила Олександрівна віддала за пилосос дві свої пенсії. Хотіла мати добру річ, тож вибрала фірму, яка славиться хорошою якістю – Zelmer.  Принесли з чоловіком пилосос з аквафільтром додому з великою радістю. Але швидко прийшло розчарування, бо виявилося, що він не справний.

Василь Андрійович показує мені пилосос, тоді набирає воду, вмикає в розетку й береться за прибирання килима. За кілька хвилин від початку роботи апарат починає «заїкатися».

– Тільки торкаєшся до килима, пилосос втрачає потужність, лампочка на ручці починає моргати, він майже не тягне, – у відчаї говорить господиня. – А піднімеш трубку вгору – знову працює, як треба. І «голий» паркет пилососить добре. А килими – ні.

Звертаю увагу на те, що вручну відрегулювати потужність на ручці пилососа не можна – тільки хочеш зменшити обороти, натискаючи кнопку «-», він сам їх виставляє на максимум. Запитую, коли побачили несправність.

– Та відразу, – каже чоловік. – То було ввечері в день покупки. На ранок взяли таксі, бо ж коробка велика, й поїхали. А то 40 гривень в одну сторону. У магазині знову включили в розетку – працює. Пояснюю, що він в холосту робить, а на коврику – ні. Тоді кажуть: «Значить у вас погані розетки». Пішли пилососити до сусідів – те саме. Кажуть: «Може, перепади напруги». Але в нас інша техніка працює без перебоїв. Коротше, отак ми возили шість разів.

Підписали висновок: «Дефектів не виявлено»

– Наш пилосос таки залишили на гарантійну перевірку, – далі розповідає жінка. – Десять днів тримали. Коли повертали, при нас його включили. За хвилин десять пилосос почав мигати. Ми про це сказали, а вони нам: «Але ж працює». Дали на руки акт технічного стану, підписаний працівниками сервісного центру. У ньому вказано: «Дефектів не виявлено. Апарат в робочому стані». Принесли пилосос додому, а він далі не працює.

Звісно, ми найперше звернулися за коментарем до власниці магазину, в якому було здійснено покупку. І позиція бізнес-леді просто ошелешила. Спершу вона намагалася звинуватити газету у некомпетентності, а тоді взялася погрожувати судами (що підтверджує диктофонний запис розмови), заявивши, що це – замовлення від конкурентів! Ми зателефонували до Києва в офіційне представництво Zelmer. І там повідомили: якщо виникає суперечка щодо справності товару між продавцем і покупцем, його слід відправити до авторизованого сервісного центру. А те, що пилосос сам собі регулює потужність – є ознакою, яка вказує на несправність.

Та поки ми підготували офіційний запит щодо цього випадку на Київ, до пані Людмили зателефонували з магазину й попросили привезти пилосос. За кілька днів його повернули відремонтованим. Правда, сили вибачитися перед пенсіонерами так і не знайшли…

Наталія КРАВЧУК, м. Луцьк


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися