Серед боржників у Луцькій громаді – здебільшого ті, які насправді є платоспроможними, або ведуть асоціальний спосіб життя. Натомість такі категорії людей як пенсіонери, працівники із середнім доходом тощо – це одні з найсумлінніших платників за комунальні послуги.
Про це повідомляє Луцька міська рада.
КП «Луцькводоканал» упродовж двох років відпрацьовувало різні методи роботи з боржниками – застосовувалися оповіщення, попередження, візити та детальне інформування боржників. На жаль, це не давало суттєвого ефекту.
Тож підприємство відпрацювало модель, яка спонукає боржників оплачувати свої борги дуже швидко і у повному обсязі. На сьогодні вже понад 400 боржників за послуги водопостачання і водовідведення зафіксовано в судовому порядку й автоматично передано до виконання приватному виконавцю. За чотири місяці 2023 року подано позовів на загальну суму 7,4 млн грн.
Боржникам оперативно блокують усі їхні картки й рахунки, усі фінансові та майнові операції тощо відповідно до прийнятих вимог законодавства. Ця робота пришвидшилась завдяки тому, що до неї залучено приватних виконавців, а не тільки державних, як це було раніше.
Оскільки упродовж цього року «Луцькводоканал» планує охопити всіх боржників судовими рішеннями, тож закликає їх погасити заборгованість за послуги водопостачання і водовідведення якомога швидше.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!
Ліна
Люди не мають за що їсти а не платити ,а тарифи далі підвищують! Електрика приватна, як таке може бути? Будуть платити багаті ,а бідних будуть до суду подавати