У службі таксі Bolt прокоментували ситуацію з луцьким водієм, який, за словами людей, шахрайським методом видурює у клієнтів гроші. У компанії розповіли, що їм відомо про цю ситуацію. Зараз фахівці опрацювали усі скарги людей та прийняли відповідне рішення.
Про це пише «Волиньінфа» з посиланням на сюжет телеканалу «Конкурент TV».
«Ми глибоко стурбовані неприпустимими діями, які суперечать правилам компанії Bolt. Скарги від клієнтів щодо цієї особи були опрацьовані нашою службою підтримки, а обліковий запис водія заблоковано, а різниця у вартості компенсована усім пасажирам. Хочу зазначити, що безпечні поїздки є пріоритетом компанії Bolt. Саме тому наша компанія має цілісний підхід задля запобігання небажаних ситуацій, оскільки будь-які додаткові заходи безпеки не бувають зайвими», – зазначив керівник напрямку замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик.
Нагадаємо, що днями лучанка Тетяна опублікувала у «Фейсбуці» допис, у якому повідомила, що таксист Дмитро віз її сина. Після того, як він вийшов з авто, водій не завершив поїздку, і з хлопця списали набагато більшу суму грошей. За словами лучан, така ситуація із цим водієм уже не вперше.
Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!