Німецькі журналісти-розслідувачі доводять, що малайзійський «Боїнг» збив «БУК» з Курська
Україна

Німецькі журналісти-розслідувачі доводять, що малайзійський «Боїнг» збив «БУК» з Курська

11 січня 2015, 01:35
0
3
Сподобалось?
3

Пасажирський «Боїнг» малайзійських авіаліній, збитий проросійськими бойовиками влітку 2014 року, зазнав катастрофи від пуску зенітно-ракетного комплексу «БУК М1», доставленого з російського Курська.

Про це свідчать дані розслідування, проведеного організацією журналістських розслідувань CORRECT! V, пише «Українська правда».

За даними журналістів, на позиції, з яких обстріляли «Боїнг», «БУК» доправили військовослужбовці 53-й зенітно-ракетної бригади з метою захисту російських танкових дивізій, які воювали на українській території без розпізнавальних знаків.

Як відомо, у звіті Комісії з безпеки інфраструктури і транспорту Нідерландів вказується, що літак був вражений «безліччю об'єктів, що мали високу енергію». Ці об'єкти вразили літак зверху і спереду на настільки високій швидкості і з такою силою, що розірвали судно на частини.

Експерт, ім'я якого не вказується в розслідуванні, заявляє: «Жодних сумнівів, що рейс MH 17 був збитий ракетою. І ця ракета була випущена з землі, а не зі штурмовика».

«Якщо це була зенітна керована ракета, це міг бути тільки «БУК М1», вбивця літаків, розроблений в СРСР. У сільській місцевості України не встановлені системи ППО», - йдеться у розслідуванні.

У розслідуванні також зазначається, що версії причини катастрофи, озвучені Росією у відповідь на звинувачення у причетності до катастрофи - «рейс міг відхилитися від завданого маршруту та опинитися на відстані 3 кілометрів від українського штурмовика» та оприлюднені начебто знімки з бригадою «БУК» української армії неподалік від села Зарощенське - не підтверджуються. 

Дані британської розвідувальної команди Bellingcat.com вказують на те, що у день катастрофи «Боїнга» - 17 липня - машина «БУК» проїхала по донецькій дорозі №21, залишила Донецьк приблизно об 11 ранку. 

«Її перевозять на вантажній платформі з білою кабіною. Фотограф французького журналу Paris Match зробив знімок з автомобіля, який рухався. Він був близько і відобразив бічну частину «Бука» - його ідентифікаційний номер та інші розпізнавальні знаки недбало зафарбовані. На вантажній платформі з «БУКом» - номер телефону. Вона належить компанії з оренди машин в Донецьку. Власник компанії пізніше повідомив, що його машина була вкрадена в червні проросійськими сепаратистами», - йдеться у розслідуванні. 

Автовоз з «БУКом» продовжив свій шлях Донеччиною. У той же день він був знову зафіксований у Зугресі. Пізніше пішохід сфотографував його з заправної станції у Торезі.

Вогнева установка комплексу «БУК» досягла Сніжного, де її зняли з платформи; на іншому фото «БУК» з чотирма ракетами вже самостійно їде крізь Сніжне.

Розслідувачі Bellingcat дійшли висновку, що самохідна вогнева установка з ідентифікаційним номером 3 * 2, сфотографована у червні серед військового конвою, який прямував з Курська у напрямку українського кордону, - той самий «БУК», що був знятий Paris Match на сході України.

До конвою входив відряджений загін 53-й зенітно-ракетної бригади, що базується у Курську. Наприкінці червня конвой в'їхав на територію України. 

«(Один) сержант 53-ї бригади був особливо активний у мережі, опублікувавши безліч фотографій свого загону на сторінці «ВКонтакте». Його ім'я - Іван Краснопрошин. Пізніше Краснопрошин та інші військові були «несподівано звільнені з армії», - зазначено у розслідуванні.

«Залишається мало сумнівів у тому, що 53-та російська бригада ППО з Курська зайняла позицію в Сніжному на сході України в той фатальний день.

За даними ЗМІ, сепаратисти встановили систему ППО на півночі Сніжного. Ця інформація відповідає і супутниковим знімкам, опублікованими посольством США у Києві. 

На питання розслідувачів, хто міг випустити ракету з «БУКу», усі експерти, у т. ч. і колишні солдати 53-й бригади ППО в Курську - згодні, що сепаратисти не в силах використовувати «БУК».

«Немає сумнівів, що наказ стріляти по MH 17 дав російський офіцер», - підсумовують автори розслідування.

Як зазначає військовий експерт, ім'я якого у розслідуванні не називають, «БУК М1» виявляє ціль з «активним радаром»: він випромінює свій власний зондуючий сигнал і приймає його відбитим від цілі. При цьому радар «БУК» не може точно визначити тип літака-мішені - бойовий це літак чи пасажирський.

Повну версію тексту розслідування можна почитати тут.


Хочете дізнаватися про головні події першими?
Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram та групи у Facebook!

Читайте також

Увага! Коментарі відсутні! Прокоментуйте першим...

Ваш коментар

Ви погоджуєтесь з правилами коментування.
Реєстрація Вхід
Забули пароль?
Реєстрація Вхід
На ваш E-mail буде відправлено лист з інструкцією
Реєстрація Вхід
Зареєструватися